Reklama

Coraz szersza oferta Glossy Media

Do portfolio sieci reklamy internetowej Glossy Media dołączyły kolejne serwisy - społecznościowy GoldenLine.pl oraz pięć popularnych stron dla kobiet, m.in. Female.pl i Szafa.pl.

Glossy Media ma w swojej ofercie już ponad 30 serwisów. Sieć, która na początku roku nawiązała współpracę z serwisami należącymi do o2.pl, teraz poszerzyła swoją ofertę o kilka kolejnych - popularny serwis społecznościowy GoldenLine.pl oraz serwisy kobiece: Female.pl, Wychowanieprzedszkolne.pl, Szafa.pl, Gwiazdywkuchni.pl oraz Biomedical.pl.

Łączny zasięg oferty Glossy Media w kategorii Kobieta* to obecnie 56,71%.

- Liczba witryn partnerskich współpracujących z Glossy Media systematycznie rośnie. Kierunki rozwoju naszego portfolio wynikają między innymi z zapotrzebowania na powierzchnie reklamowe zgłaszanego przez naszych klientów - mówi Katarzyna Rucińska, dyrektor zarządzająca Glossy Media.

Glossy Media oferuje reklamę skierowaną do sprofilowanych grup kobiet, która jest dobierana kontekstowo. Sieć proponuje swoim klientom m.in. sześć pakietów tematycznych: Kobieta i lifestyle, Kobieta i dziecko, Kobieta i moda, Kobieta i kulinaria, Kobieta i zdrowie oraz Dziewczyna.

Sieć reklamy Glossy Media wystartowała w listopadzie 2008 r. Jest projektem segmentu Internet Agory niezależnym od działu sprzedaży internetowej.

* Dane: Magapanel PBI/Gemius, listopad 2008.

Agora

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top