Reklama

STOP szkalowaniu Agentów

„Różne oblicza Doradcy" - to tytuł pierwszej odsłony kampanii reklamowej Grupy Ergo Hestia, która rozpoczyna się 6 lutego w prasie ogólnopolskiej i regionalnej. Działania są odpowiedzią na powtarzające się ataki kierowane przeciwko agentom ubezpieczeniowym przez jedno z towarzystw typu direct.

 - Przypomnimy naszym klientom i pracownikom, jak ogromną rolę  we współczesnym świecie odgrywa agent ubezpieczeniowy, doradca  finansowy. Chcemy równocześnie pokazać nieprawdziwość tezy głoszącej, iż model biznesowy pozbawiony udziału agenta jest zawsze równoznaczny z niższą ceną polisy. Tworzenie takich uogólnień, to nadużycie zaufania klientów do instytucji finansowych, które pracują poprzez pośredników - doradców. Działanie szczególnie szkodliwe w czasie kryzysu - mówi Małgorzata Makulska, wiceprezes Zarządu.

Kampania jest serią wywiadów z Agentami reprezentującymi Hestię publikowanych w mediach lokalnych i ogólnopolskich. Rozmowy ukażą się również w Newsweek Polska, co poprzedzone zostanie wsparciem telewizyjnym. Kampania potrwa do maja br.

STU Ergo Hestia

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top