Reklama

Oscar, Cruise, seks i porno - lutowy "Film" nie tylko na Walentynki

Co roku, wraz z nadejściem zimy, w Hollywood rozpoczyna się ostra walka - najpierw o nominacje do Oscarów, potem o same nagrody. O kulisach oscarowych nominacji i krętych ścieżkach nagród pisze w lutowym wydaniu magazyn „FILM".

Amerykańska Akademia Filmowa uważa, że wygranej nie da się zapewnić, bo nie da się sterować wyborami kilkutysięcznej grupy głosujących (pod koniec ubiegłego roku karty do głosowania wysłano do blisko 6 tysięcy osób).  Jednak śledząc historię najbardziej pożądanych statuetek, nie da się nie zauważyć, że walka o nią z roku na rok wymaga coraz większych pieniędzy. Ile kosztuje Oscar - szczegóły w lutowym „FILMie".


W „FILMie" także ulubieniec Ameryki, który stracił sympatię widzów. Tom Cruise w mundurze pułkownika Clausa von Stauffenberga walczy o odzyskanie publiczności. „Walkiria" właśnie weszła na ekrany, a aktor w roli „dobrego Niemca" próbuje zerwać z wizerunkiem szaleńca i sekciarza, który zawdzięcza swojemu zaangażowani u w działalność scjentologów.


Walentynkowy numer „FILMu" nie może się obejść bez... filmów o miłości. O filmach dla par i dla singli, dla świeżo zakochanych, dojrzałych i rozczarowanych rozmawiają Donata Chruściel, dziennikarka społeczna, i Magda Sendecka, dziennikarka filmowa. O scenach erotycznych i pokazywaniu miłości opowiada jeden z najwybitniejszych polskich operatorów, Sławomir Idziak. A co z seksem w polskim kinie? Polscy filmowcy nie są specjalnie pruderyjni, ale też seks i nagość traktują z pewnym dystansem. O czym można przeczytać w lutowym „FILMie". A na dokładkę - o rozbieraniu się przed kamerą - artystycznym w Hollywood i mniej artystycznym w filmach porno.


Walentynkowego charakteru lutowego „FILMu" dopełnia film na DVD - „Lolitą" Adriana Lyne'a z Jeremym Ironsem i Dominique Swain. Cena magazynu z filmem wynosi 9,90 zł, magazyn bez płyty kosztuje 6,90 zł.


Najciekawsze materiały lutowego wydania magazynu „FILM" można przeczytać na portalach Onet i Filmweb. Najnowszemu wydaniu magazynu „FILM" towarzyszy również kampania promocyjna na plazmach w sieciach Multikino, Cinema City, w prasie, m.in. w „Przekroju", „Dzienniku", „Machinie" i „?dlaczego" oraz w Internecie w portalach Mediarun, Machina.pl, Kulisy.pl oraz Korba.pl.

PMPG SA

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top