Reklama

Cormedia i portal o2.pl rozpoczynają współpracę

Dom mediowy Cormedia i portal o2.pl będą współpracować w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej. Na mocy zawartego porozumienia cztery z serwisów o2.pl wejdą w skład reklamowych sieci tematycznych tworzonych przez Cormedia.

Należące do o2.pl serwisy najdom.pl, planowo.pl i posrednio.pl wejdą w skład tematycznej sieci reklamowej BUDOWNICTWOonline, a serwis sportfan.pl dołączy do tworzonej przez Cormedia sieci sportowej SPORTSonline.

Razem z o2.pl chcemy realizować wspólne cele marketingowe i sprzedażowe w kilku obszarach. Nasze sieci tematyczne zyskują nowe, wartościowe serwisy, a portal o2.pl dodatkowe wsparcie w obszarze sprzedaży reklamy. To dobre i nowoczesne partnerstwo. - mówi Karol Kowalski, dyrektor strategiczny w Cormedia.

Prowadzona przez Cormedia reklamowa sieć tematyczna BUDOWNICTWOonline posiada w swoim portfolio 74 witryn z kategorii budownictwo i nieruchomości. Ich łączny zasięg wynosi ponad 1,6 mln użytkowników (real users) – Megapanel PBI/Gemius, 11 2008. Natomiast SPORTSonline to nowo tworzony projekt, który obejmuje witryny o tematyce sportowej.

Cormedia

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top