Cormedia i portal o2.pl rozpoczynają współpracę
Należące do o2.pl serwisy najdom.pl, planowo.pl i posrednio.pl wejdą w skład tematycznej sieci reklamowej BUDOWNICTWOonline, a serwis sportfan.pl dołączy do tworzonej przez Cormedia sieci sportowej SPORTSonline.
Razem z o2.pl chcemy realizować wspólne cele marketingowe i sprzedażowe w kilku obszarach. Nasze sieci tematyczne zyskują nowe, wartościowe serwisy, a portal o2.pl dodatkowe wsparcie w obszarze sprzedaży reklamy. To dobre i nowoczesne partnerstwo. - mówi Karol Kowalski, dyrektor strategiczny w Cormedia.
Prowadzona przez Cormedia reklamowa sieć tematyczna BUDOWNICTWOonline posiada w swoim portfolio 74 witryn z kategorii budownictwo i nieruchomości. Ich łączny zasięg wynosi ponad 1,6 mln użytkowników (real users) – Megapanel PBI/Gemius, 11 2008. Natomiast SPORTSonline to nowo tworzony projekt, który obejmuje witryny o tematyce sportowej.
Cormedia