Reklama

Baby boom w Renault

Renault rozpoczęło we Francji największą w historii kampanię billboardową. Renault informuje w ten sposób, że posiada najmłodszą gamę samochodów w Europie. Scenic – 4 miesiące, Megane – 11 miesięcy, Laguna – 23 miesiące… zamiast samochodów – zdjęcia dzieci odpowiadających wiekiem prezentowanym modelom.

Plakaty ze zdjęciami porównujące wiek dzieci do czasu wprowadzenia nowych modeli Renault na rynek, pojawią się na ponad 180 tysiącach billboardów. Wsparciem kampanii we Francji będą spoty reklamowe emitowane w telewizji i w Internecie. Kampania potrwa do 22 września.

W ciągu ostatnich trzech lat Renault odświeżyło ofertę, wprowadzając na rynek aż osiemnaście nowych modeli: Twingo, Clio, Clio Grandtour, Modus, Grand Modus, Megane Hatchback, Megane Grandtour, Megane Coupe, Scenic, Grand Scenic, Koleos, Laguna Hatchback, Laguna Grandtour, Laguna Coupe, Kangoo, Kangoo Express, Kangoo Express Compact oraz Kangoo be bop.

Dzięki tym premierom francuski koncern posiada dziś najmłodszą gamę pojazdów w Europie.

Renault






Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top