Reklama

FRoSTA: Akademia zysków

Na jesień firma FRoSTA przygotowała drugą edycję promocji konsumenckiej – Dziecięcej Akademii FRoSTY, która rozpocznie się 1 października. Jest to długoletni program promocyjny, który otrzyma silne wsparcie reklamowe – kampanię telewizyjną, która rozpocznie się w październiku, kampanię internetową oraz w prasie. Pula nagród wynosi 200 000 zł.

Dziecięca Akademia FRoSTY to dla wszystkich sprzedawców prosta droga do zwiększenia zysków. Aby wziąć udział w promocji konsument musi zakupić jedno opakowanie Złotych paluszków rybnych FRoSTA. Opakowanie wewnątrz zawiera unikalny kod promocyjny – im więcej kodów przesłanych smsem, tym więcej szans na wylosowanie nagrody – laptopa marki HP Pavilion.

Z kolei na stronie internetowej www.frosta.pl do Dziecięcej Akademii FRoSTY może dołączyć każde utalentowane dziecko – po zalogowaniu otrzyma ono 5 zadań do rozwiązania, a autorzy najlepszych odpowiedzi otrzymają roczne stypendia w wysokości 5 000zł.



Firma FRoSTA rozpoczęła swoją działalność w Polsce w 1998 roku. Obecnie pod marką FRoSTA produkowane są: wyroby z ryb (m.in. Złote paluszki rybne), kurczaka, warzyw, owoców morza, ciasta francuskiego i dania gotowe.

 FRoSTA

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top