Brainjuice Group wstępuje do SMB
Grupa marketingowa BrainJuice Group powstała w czerwcu br. Skupia wyspecjalizowane w różnych obszarach e-marketingu agencje, świadcząc kompleksowe usługi w zakresie strategii marketingowych, PR & Web PR, badań i analityki online, generowania leadów czy prowadzenia kampanii reklamowych w Internecie. W jej skład wchodzą takie marki jak Web Search Factory Polska, House of Numbers, FuturePR, Sales Machines, BrainJuice Interactive oraz BrainJuice Strategy.
Członkostwo w SMB to kolejny, naturalny krok w rozwoju Grupy. „Dzięki wstąpieniu w szeregi takiej organizacji jak Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, możemy brać aktywny udział w dialogu branżowym i współtworzyć zasady podnoszące poziom usług w branży marketingowej.” – komentuje Krzysztof Kuwałek, twórca BrainJuice Group. „To także szansa na wymianę najlepszych praktyk, możliwość interakcji z wiodącymi firmami na rynku i oczywiście doskonalenie własnych kompetencji” – dodaje. To nie pierwszy raz, kiedy Krzysztof Kuwałek styka się ze Stowarzyszeniem - w latach 2000-2002 piastował funkcję w Zarządzie organizacji.
Współpracę z Krzysztofem Kuwałkiem wspomina również Leszek Konkel, Prezes SMB. „Uważam Krzysztofa za eksperta w dziedzinie szeroko pojętego marketingu, który może wnieść sporą wartość merytoryczną do SMB . BrainJuice Group obserwowałem od początku i cieszę się, że zdecydowali się do nas dołączyć. To firma specjalizująca się w różnych obszarach nowoczesnego marketingu, co nas jako SMB bardzo interesuje kontekście dalszego rozwoju – coraz aktywniej bowiem wychodzimy poza obszar tradycyjnego marketingu bezpośredniego, przyglądając się nowym technologiom.” – stwierdza Leszek Konkel.
Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego działa na polskim rynku od 1995 roku. Powstało z inicjatywy 10 firm działających w tejże branży. Od tamtej pory w szeregi Stowarzyszenia wstąpiło już blisko 100 firm. Jest organizatorem takich wydarzeń jak Dni Marketingu Bezpośredniego Boomerang, Golden Arrow czy konkurs Telemarketer Roku.
FuturePR