Reklama

Słodycze Jutrzenki w programie "Kolorowe Boiska... czyli Szkolna Pierwsza Liga"

Marka Grześki z portfolio Jutrzenki Colian wzięła udział w trzeciej edycji ogólnopolskiego programu „Kolorowe Boiska… czyli Szkolna Pierwsza Liga”. Firma przekazała słodycze na nagrody w konkursach organizowanych podczas uroczystego oddania boiska uczniom zwycięskiej szkoły w Ogardach w województwie lubuskim.

„Kolorowe Boiska… czyli Szkolna Pierwsza Liga” to społeczny program konkursowy, którego organizatorem jest Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA. Adresatami konkursu są szkoły, które nie mają boiska lub dysponują obiektem w złym stanie. Główną nagrodą jest wielofunkcyjne boisko sportowe.

Celem programu „Kolorowe Boiska… czyli Szkolna Pierwsza Liga” jest stworzenie jak najlepszych warunków i możliwości do uprawiania sportów zespołowych oraz zmotywowanie młodzieży do wspólnego organizowania zawodów i zabaw na świeżym powietrzu. Patronami konkursu są Polski Związek Piłki Nożnej, Polski Komitet Olimpijski oraz Polski Klub Infrastruktury Sportowej.

Grześki są jedną z trzech największych marek w segmencie słodyczy impulsowych. Pod tym brandem produkowane są kruche wafelki, które zyskały uznanie konsumentów. Najpopularniejsze smaki wafelków to: Grześki Kakaowe, Grześki Toffi oraz Grześki Orzechowe.

Kolterman Media Communications

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top