e-Turystyka w Poznaniu
Wielu właścicieli hoteli i biur podróży poszukuje sposobu na efektywne wykorzystanie potencjału, jaki daje promocja w Internecie. Poprawa funkcjonalności i użyteczności serwisu, prezentowanie unikalnej treści, poprawa widoczności w wyszukiwarkach – to warunki, które musi spełniać dziś witryna turystyczna, by być konkurencyjną i atrakcyjną na trudnym rynku e-turystycznym.
I o tym będzie mowa podczas konferencji „E-fektywny marketing w turystyce i hotelarstwie”. Konferencji będzie towarzyszyć cykl spotkań z profesjonalistami - praktykami z zakresu marketingu internetowego, którzy zaprezentują najnowsze badania i trendy w e-marketingu i pokażą jak je wykorzystać w branży turystyczno-hotelarskiej.
- Na konkurencyjnych rynkach obsługa klienta staje się jednym z decydujących czynników zakupowych. Gdy internauta ma do wyboru setki zbliżonych do siebie ofert, wybierze najwygodniejszą dla siebie opcję. Naszą rolą jest sprawić by poznanie warunków oferty i skorzystanie z niej było tak proste jak to tylko możliwe – zauważa Tomasz Karwatka, prezes firmy Divante, jeden z prelegentów konferencji.
W spotkaniu uczestniczą niezależni eksperci, m.in. z firm Google Polska, Allegro, Divante, Symetria czy MaxROY.com. Partnerami branżowymi konferencji są IAB Polska oraz Polska Izba Turystyki.
Konferencja E-fektywny Marketing odbędzie się podczas tegorocznej, jubileuszowej edycji targów turystycznych TOUR SALON 2009, które co roku gromadzą blisko 800 wystawców z kilkudziesięciu krajów oraz wielotysięczną publiczność.
Więcej informacji na stronie http://www.tour-salon.pl/pl/konferencja_e-fektywny_marketing/o_konferencji/
WebWide