Reklama

Cityboard Media wspiera XIII Festiwal Nauki w Warszawie

W dniach od 19 do 27 września odbędzie się trzynasta edycja Festiwalu Nauki, którego Partnerem Wspierającym jest Cityboard Media. Zaplanowano około 500 spotkań, przygotowanych przez ponad 100 placówek naukowych i edukacyjnych stolicy. Będą to m.in. pokazy, wykłady, warsztaty, lekcje festiwalowe czy piknik geologiczny. Szeroki wachlarz imprez skierowany jest do wszystkich grup wiekowych i poruszać będzie problemy dotyczące zarówno nauk ścisłych, jak i humanistycznych. To jedyny festiwal naukowy w Polsce przygotowywany z tak wielkim rozmachem.

Wśród spotkań organizowanych przy okazji XIII Festiwalu Nauki w Warszawie wyodrębniono 15 dziedzin. Są to m. in. informatyka i komputery, ekonomia, tematyka warszawska czy tematyka darwinowska (z okazji 200. rocznicy urodzin naukowca). Towarzyszące festiwalowi główne debaty będą poświęcone następującym tematom: „Jacy będziemy – czy humanistyka jest jeszcze potrzebna?” (Pałac Staszica, 19 IX), „Człowiek w Kosmosie. Miejsce polskie w kosmicznym wyścigu.” (Stary BUW, 20  IX), „Niedokończona emancypacja” (Stary BUW, 26 IX) oraz „Biologów gra w Pana Boga. Sąd nad biologią syntetyczną” (Stary BUW, 27 IX).

W programie umieszczono ponadto tzw. kluby młodzieżowe, czyli popołudniowe spotkania naukowe dla młodzieży i wieczorne spotkania z nauką. Będą również organizowane lekcje dla grup ze szkół podstawowych i gimnazjalnych. Nie zabraknie atrakcji przygotowanych z myślą o najmłodszych. Szczegółowy harmonogram wszystkich spotkań dostępny jest na stronie www.festiwalnauki.edu.pl. Wstęp na festiwalowe wydarzenia jest bezpłatny, ale na niektóre z nich będą obowiązywały wcześniejsze zapisy.

Stworzony 13 lat temu festiwal pokazuje społeczeństwu, że od poziomu nauki i jej dobrego wykorzystania zależy to, czy będziemy rozumieli świat w którym żyjemy i czy nauczymy się w nim właściwie działać. Udowadnia także, że nauka może być atrakcyjna dla młodych ludzi i stać się alternatywną formą spędzania wolnego czasu. Daje widowni niepowtarzalną szansę nawiązania bezpośredniego kontaktu z naukowcami – dlatego też w tym roku starano się zmniejszyć liczbę wykładów, a wzmocnić część praktyczną programu.

– Kampania outdoorowa ma ogromne znaczenie dla promocji XIII edycji Festiwalu Nauki, ponieważ umożliwia dotarcie do dużej ilości odbiorców. Świadczy o tym zeszłoroczna frekwencja. W XII Festiwalu Nauki w 2008 r. wzięło udział około 70 000 osób, co było możliwe między innymi dzięki współpracy z Cityboard Media – powiedział Krzysztof Pawłowicz z agencji Pawłowicz i Partnerzy, koordynator ds. XIII Festiwalu Nauki.

Cityboard Media udostępnia organizatorom na promocję tego wydarzenia swoje nośniki o formacie 6x3 m i 12x4 m zlokalizowane w Warszawie. Kampania trwa w drugiej połowie września 2009 roku.

Agencja 21

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top