Reklama

Black Red White pomaga Zobaczyć ciszę

Black Red White – jeden z największych w Polsce producentów i dystrybutorów klasycznych oraz nowoczesnych mebli mieszkaniowych, a także artykułów wyposażenia wnętrz – sponsoruje projekt Zobaczyć ciszę, realizowany przez AC SOUND. Celem przedsięwzięcia jest produkcja serialu poruszającego problemy osób niesłyszących oraz stworzenie dedykowanego im portalu. Na www.zobaczyc-cisze.pl znajdą się najważniejsze informacje i poradniki poświęcone tematowi głuchoniemych oraz kolejne odcinki filmu.

W ramach współpracy z AC SOUND firma Black Red White przekazała meble, które wykorzystano w scenografii serialu. Reżyserem filmu jest Marek Brodzki. Realizacja projektu odbywa się we współpracy z Instytutem Głuchoniemych, Polskim Związkiem Głuchych oraz Happy Cab.

Zobaczyć ciszę to jedyny w swoim rodzaju serial dostępny w Internecie i adresowany do wszystkich - nie tylko do osób niesłyszących. Projekt ma na celu pokazanie świata ludzi niesłyszących wraz ze wszystkimi problemami, które towarzyszą im w codziennym życiu. Dzięki zastosowaniu lektora tłumaczącego z języka migowego oraz napisom, film może obejrzeć każdy. Serial pełni także funkcję edukacyjną dla niesłyszących i słabosłyszących - jako pomoc w nauce języka migowego.

Zobaczyć ciszę to film o społecznych relacjach głównych bohaterów z rówieśnikami i rodziną. To także obraz emocji towarzyszących dorastaniu oraz dowód na to, że warto mieć marzenia. Serial opowiada o losach rodziny, której członkowie nie słyszą. Główną bohaterką filmu jest wrażliwa nastolatka marząca o karierze aktorskiej. Nawet głuchoniemość nie przeszkodzi jej w osiągnięciu wyznaczonego celu.

„Zaangażowaliśmy się w projekt Zobaczyć ciszę, ponieważ warto wspierać tego rodzaju inicjatywy. Bohaterzy serialu przedstawiają problemy osób z wadą słuchu, które są często niedostrzegane w naszym codziennym życiu, m.in.: zakupy w sklepie, czy znacznie bardziej złożone - znalezienie pracy, załatwienie formalności w urzędach. To temat, o którym trzeba rozmawiać” – powiedział Robert Sołowij, zastępca dyrektora ds. marketingu i reklamy BLACK RED WHITE SA.

W Polsce żyje ponad 800 tys. osób ze stwierdzoną wadą słuchu. Głusi i głuchoniemi lubią i chętnie oglądają telewizję oraz są aktywnymi użytkownikami Internetu. Jedną z barier, które napotykają w swoim życiu, jest jednak brak programów rozrywkowych i filmów z tłumaczeniem na język migowy. Sposób kadrowania uniemożliwia też czytanie z ruchu warg.

GENESIS PR

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top