Reklama

Idziemy! Eurowybory 2009 - jak zachęcać Polaków do głosowania?

Na Śląsku trwa kampania, zachęcająca Polaków do udziału w eurowyborach. Akcja prowadzona jest na unikalnym w skali światowej nośniku reklamowym. SkyWizBoard – to nazwa nośnika, który jest bezzałogowym balonem przypominającym nadmuchany billboard.  Jest to pionierski na skalę światową pomysł na niekonwencjonalną komunikację i prawdziwa gratka dla branży reklamowej.

Zaskakujący balon, który unosił się w pobliżu katowickiego Spodka prezentował hasło "idziemy! EuroWybory 2009". Jego twórca Krzysztof Maj zdecydował się na wykorzystanie swojego opatentowanego wynalazku, w celu przeprowadzenia akcji, która przyciągnie Polaków do głosowania.  



SkyWizBoard jest mocowany do ziemi za pomocą lin i unosi się nad ziemią w miejscu ekspozycji na wysokości nawet do 30 metrów. Przekaz drukowany jest na osobnych płatach materiału i mocowany do nośnika na dowolnej liczbie jego ścian bocznych. Nośnik może być podświetlany od wewnątrz, co w nocy wygląda bardzo zjawiskowo. Unoszenie całej konstrukcji nad ziemią odbywa się dzięki ogrzanemu powietrzu przy wykorzystaniu palnika gazowego o mocy 2,5 MW.

- Dotychczas nie znaleziono w świecie udanych prób podniesienia wielkiego formatu w powietrze - informuje Maj. W przypadku SkyWizards pojawiła się chęć wsparcia trendu propagującego udział w wyborach do Parlamentu Europejskiego, który w ostatnich dniach coraz bardziej się nasila. Chodzi o zwiększenie świadomości obywatelskiej przeciętnego Polaka jako obywatela Europy. Niedawno przeprowadzone badania dowodzą, że reklamy outdoorowe powoli stają się skuteczniejszą formą promocji produktów i usług niż internet i telewizja. Wynika to min. z faktu, że społeczność globalna jest coraz bardziej mobilna i aktywna. Również wprowadzane innowacje i nowatorskie technologie w ten obszar reklamy mają tu niemałe znaczenie. Wszystko co nowe i nietypowe automatycznie zwraca uwagę. Ostatnią nowinką w świecie reklamy out of home jest właśnie SkyWizBoard - wynalazek, który, jak zapewnia właściciel Sky Wizards, niedługo stanie się nieodłączną częścią polskiego krajobrazu.

70% funduszy przeznaczonych na procedury patentowe zastrzeżenia wynalazku poza granicami kraju pokryła Unia, wykonanie nośnika pochłonęło kilkadziesiąt tysięcy złotych.

Hasło "idziemy! EuroWybory 2009", z którym zetknęły się tysiące Polaków na południu kraju, należy odczytywać z jednej strony jako zachęcenie Polaków do udziału w eurowyborach, ale z drugiej jako manifestację tego, że jesteśmy narodem z dużym potencjałem, że mamy coś istotnego do powiedzenia w sprawach ogólnoeuropejskich i chcemy o tym mówić z Brukseli. Dotyczy to również polskich firm, które także powinny zacząć odważniej mówić językiem Europejczyków i bez kompleksów rozbudowywać swoje biznesy poza Polską. - Śląsk z pewnością może poszczycić się innowacyjnością, czego przykładem jest chociażby mój wynalazek, którego potencjał z pewnością dostrzegą firmy poza Polską, dlatego nie ukrywam, że zależy nam na pozyskaniu inwestora - informuje Maj.

Konstrukcja takiego nośnika reklamowego to nowość na skalę światową. W przeciwieństwie do billboardu  jest mobilny i po zakończeniu ekspozycji przenosi się go na następne wyznaczone miejsce, pozwala to na wykorzystanie tylko jednego egzemplarza reklamy do przeprowadzania kampanii w wielu miejscach, w całym kraju. Powierzchnia przeznaczona na reklamę to 640 m kwadratowych!

Sky Wizards







 


Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top