Ruszyła kampania Fundacji Orimari "Kochasz, chronisz, zapobiegasz. Badaj swoje dziecko"
Kampania reklamowa dla Fundacji Orimari prowadzona jest wielotorowo. W sześciu największych miastach Polski pojawiło się 400 billboardów i 150 citylightów.
Reklamy ukazywać się będą ponadto na łamach prasy ogólnopolskiej („Gazeta Wyborcza”- dodatek Zdrowie i Uroda, „Wysokie Obcasy”, „Polityka”, „Wprost”, „Dziecko”, „Rodzice”, „Naj”, „Samo Zdrowie”, „ELLE”, „In Style”, „Burda”, „Sukces”, „Viva”, „Marketing & More, a także w krzyżówkach „Technopol”). Akcji towarzyszy specjalnie na tę okazję przygotowany spot reklamowy. W czerwcu br. zostanie wyemitowany w stacjach telewizyjnych: TVN, TVN Style, TVN Turbo, TVN7, Puls, BBC, Nick, TVP1, TVP2 . Zobaczyć go będzie można również na kanałach Chello Zone: Zone Reality, Zone Europa, Zone Club, Zone Romantica. Przez cały miesiąc spot reklamowy kampanii „Kochasz, chronisz, zapobiegasz. Badaj swoje dziecko” będzie również wyświetlany w 26. sklepach SMYK na terenie całego kraju, a także w centrach handlowych Złote Tarasy i Galeria Mokotów w Warszawie. Reklama radiowa pojawi się na antenie RMF Classic. Działania uzupełni intensywna kampania w Internecie, a także specjalnie na tę okazję przygotowana 12-stronicowa broszura informacyjna dla rodziców, wydana w nakładzie 75 tysięcy egzemplarzy (dystrybucja do 2300 przychodni na terenie całej Polski). Również w przychodniach pojawią się plakaty reklamujące akcję Fundacji Orimari. Kreację kampanii przygotowała agencja Nanof XStudios, a media zaplanował Equinox Polska.
Partnerem kampanii jest Deutsche Bank.
Fundacja ORIMARI zajmuje się szeroko rozumianą pomocą dzieciom, szczególnie w zakresie ochrony ich rozwoju i zdrowia. Pomaga dzieciom po przebytych chorobach nowotworowych, a także poprzez zakup sprzętu na oddziały szpitalne, pomaga w nawiązaniu kontaktów ze specjalistami oraz pozyskiwanie środków na kosztowne operacje za granicą. Obecnie zajmuje się głównie propagowaniem profilaktyki zdrowotnej u dzieci.
Kostrzewa PR