LookSoft dla Ministerstwa Środowiska - Ekologiczna gra dla dzieci z okazji Dnia Ziemi
Wspólnie z sympatycznym zającem – Maurycym Marchewką, znanym z serwisu dzieci.mos.gov.pl, najmłodsi będą mieli okazję posprzątać las, zaśmiecony różnymi rodzajami odpadów. Głównym celem gry jest zaznajomienie z zasadami segregacji śmieci i wynikających z niej korzyści.
W grze przewidziano 8 etapów, pomiędzy którymi zadawane są pytania związane z ekologią. Na każdym poziomie mamy do zebrania w wyznaczonym czasie plastik, szkło i papier – po czym należy odszukać na planszy odpowiedni pojemnik i wrzucić do niego śmieci. Aby nie było zbyt łatwo, na swojej drodze można spotkać także różne zwierzęta, które zabierają cenny w grze czas.
Skacząc po planszy, wspinając się po linie czy unikając wpadnięcia do wody – dzieci mogą spędzić miło czas przy grze na telefony komórkowe, jednocześnie zdobywając wiedzę jak właściwie segregować śmieci.
W niedzielę 26 kwietnia, na Polach Mokotowskich w Warszawie odbył się festyn z okazji obchodów Dnia Ziemi, podczas którego rozdawane były ulotki informujące o możliwości i sposobach pobrania bezpłatnej gry z Maurycym Marchewką.
Wszystkich, którzy nie mogli przybyć na to wydarzenie informujemy, iż grę można pobrać:
- wchodząc na adres http://wap.looksoft.pl/maurycy w przeglądarce telefonu
- wysyłając SMS o treści DZIECI na nr 7143 (koszt: 1,22zł z VAT)
- skanując podany fotokod, za pomocą aplikacji Fotokody
Edutainment to nowoczesna forma edukacji poprzez rozrywkę, którą coraz częściej stosujemy w realizowanych w Looksoft projektach. Mechanizm ten jest szczególnie dobrze odbierany przez najmłodszą grupę docelową, która poprzez rozrywkę otrzymuje spójne i rzeczowe informacje, dotyczące danej tematyki.” – powiedział przedstawiciel firmy LookSoft.
Projekt dla Ministerstwa Środowiska jest kolejnym w LookSoft, przygotowanym dla dzieci. Marketerzy starając się dotrzeć ze swoją ofertą do najmłodszych odbiorców Marketerzy coraz częściej korzystają z dedykowanych form contentu na telefony komórkowe, aby osiągnąć cele sprzedażowe i marketingowe.
Istotną korzyścią przy tego rodzaju akcjach jest znaczny wzrost świadomości promowanej za pośrednictwem gier marki, czy jak w przypadku gry na Dzień Ziemi – idei, która przekłada się na pozytywne emocje z nią kojarzone.
LookSoft