Reklama

InPost zawarł umowę o wartości 60 mln zł

InPost – największy niezależny operator pocztowy o zasięgu ogólnokrajowym, należący do grupy kapitałowej Integer.pl – zawarł długoterminową umowę o współpracy w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym. Szacowana wartość kontraktu ze znaną firmą telekomunikacyjną wyniesie w okresie 5 lat ok. 60 mln złotych. Nazwa kontrahenta nie zostanie ujawniona.


InPost – wbrew niekorzystnym trendom rynkowym i trudnej sytuacji gospodarczej w Polsce – kontynuuje politykę prosprzedażową i nawiązuje kolejne strategiczne kontrakty. Przewagami konkurencyjnymi InPost są szeroki pakiet usług, dostosowany do potrzeb i możliwości Klientów, atrakcyjne warunki cenowe, szybkie terminy realizacji zleceń i wysokie standardy w zakresie client service.

„Tegoroczny kontrakt jest zapowiedzią korzystnych trendów rynkowych, sprzyjających rozwojowi InPost. Tak dobrze rozpoczęty 2010 rok jest potwierdzeniem tego, że działania inwestycyjne prowadzone przez nas w 2009 roku przynoszą wymierne efekty. Sukcesem okazał się również projekt wdrożenia na polskim rynku Paczkomatów 24/7. Udany początek roku pozwala zakładać, że kontynuując dotychczasową politykę prokonsumencką – opartą głównie na rozwoju produktów i usług – będziemy pozyskiwali kolejnych, strategicznych partnerów biznesowych, co w rezultacie przełoży się na wzrost udziałów InPost w rynku usług pocztowych” – mówi Rafał Brzoska, prezes zarządu InPost.
W 2009 roku InPost zawarł umowę z jednym z największych telekomów w Polsce, PGE Łódzkim Zakładem Energetycznym oraz bezterminowo przedłużył współpracę z ogólnopolskim operatorem sieci kablowej. Ponadto, Grupa Integer.pl została oficjalnym i wyłącznym dystrybutorem książek telefonicznych pkt.pl do gospodarstw domowych i firm na terenie całego kraju. W grudniu 2009 roku InPost podpisał także aneks do umowy z renomowaną instytucją finansową. Szacowana wartość umowy w okresie 5 lat wyniesie ok. 50 mln złotych.

Potwierdzeniem skuteczności strategii rozwoju InPost jest nie tylko stale rosnąca liczba klientów, ale również poszerzanie zasięgu terytorialnego prowadzonej działalności. Sukces firmy opiera się głównie na atrakcyjnej polityce cenowej oraz ciągłym doskonaleniu produktów i usług. Firma intensywnie rozwija sieć Paczkomatów 24/7. W 2009 roku uruchomionych zostało 200 maszyn w 39 miastach Polski, a do końca lutego 2010 klienci firmy będą mogli korzystać już z 300 paczkomatów w 60 miastach kraju. W II kwartale 2010 InPost planuje świadczenie usługi kurierskiej za pośrednictwem 450 automatów, a docelowo – rozmieszczenie 800 maszyn w całej Polsce.
Nowoczesne rozwiązania wdrażane przez InPost umożliwiają operatorowi systematyczny wzrost udziałów w rynku. W styczniu 2008 roku operator dostarczył 1,5 mln listów, w grudniu natomiast 3,5 mln, a w czerwcu 2009 roku już ponad 6 mln. Do końca 2010 roku InPost planuje doręczać 19 mln listów miesięcznie.

GENESIS PR

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top