Reklama

Kalendarze "Bajeczne Dzieci" w sklepach Media Markt i Saturn









W sklepach Media Markt i Saturn na terenie całego kraju można kupić niezwykłe kalendarze, wspierające działalność Fundacji Dziecięca Fantazja.
Czytaj więcej: Kalendarze "Bajeczne Dzieci" w sklepach Media Markt i Saturn

Kolejna edycja ekskluzywnego kalendarza Media Markt


Już po raz czwarty marka Media Markt wydaje sygnowany przez siebie, ekskluzywny kalendarz ścienny.

Sieć Media Markt po raz pierwszy zdecydowała się na wydanie ekskluzywnego kalendarza ściennego w 2009 roku. Ze względu na duże zainteresowanie, tradycja jest kontynuowana. Kolejne wydania kalendarza zawsze zawierają charakterystyczne elementy, wykorzystane w pierwszej edycji wydawnictwa: wysmakowane akty pięknych kobiet w towarzystwie subtelnego product placementu.
Czytaj więcej: Kolejna edycja ekskluzywnego kalendarza Media Markt

Syrop Paola - najsłodsze chwile, czyli zimowa kampania marki



12 stycznia rusza nowa, zimowa kampania syropów Paola (Hoop Polska).
Kampania jest kontynuacją opowieści o wspomnieniach inspirowanych smakiem, zapoczątkowanej w letniej kampanii Paoli w 2011 roku. Zimowa odsłona jest oparta na tej samej platformie komunikacyjnej „Syrop Paola – najsłodsze chwile”.
Czytaj więcej: Syrop Paola - najsłodsze chwile, czyli zimowa kampania marki

SATURN rozpoczyna współpracę z agencją Ogilvy&Mather



Przetarg na obsługę kreatywno-strategiczną marki Saturn został rozstrzygnięty. W prezentacjach przetargowych udział wzięły trzy agencje: Young&Rubicam, Sholz&Friends, Ogilvy&Mather.
Czytaj więcej: SATURN rozpoczyna współpracę z agencją Ogilvy&Mather

Hoop Cola ponownie z agencją Hand Made



Przetarg na komunikację marki Hoop Cola został rozstrzygnięty. Zwycięzca – Hand Made – pokonał w nim 5 innych konkurentów.  Agencja Hand Made pracowała już nad komunikacją marki Hoop Cola w latach 2009-2010.
Czytaj więcej: Hoop Cola ponownie z agencją Hand Made

Michał Wiśniewski dokona rewolucji na rynku elektromarketów



Mocny, wyrazisty i nieszablonowy przekaz utrzymany w konwencji rewolucji obalającej stary porządek to koncepcja ruszającej już w sobotę nowej, dużej kampanii reklamowej sieci AVANS. Twarzą marki elektromarketów po raz kolejny został Michał Wiśniewski, który jako prowokator świata showbiznesu, idealnie wpisuje się w nową strategię sieci, zakładającą intensywną ekspansję, dynamiczny rozwój oraz zupełnie nowe podejście do zakupów w kategorii Multimedia/RTV/AGD.
Czytaj więcej: Michał Wiśniewski dokona rewolucji na rynku elektromarketów

Konsumenci chcą więcej reklam?

W dobie kryzysu,  wraz z rozwojem oraz wzrostem popularności nowych mediów, przedsiębiorstwa szukają niestandardowych sposobów dotarcia do konsumentów. Toczy się prawdziwa walka o klientów, w której wykorzystywane są narzędzie o różnej skuteczności. Obecnie gdy najpopularniejszą ceną staje się „za darmo”, firmy muszą oferować konsumentom nowe rozwiązania, produkty, które pozwolą na ich przyciągnięcie i zatrzymanie.
Czytaj więcej: Konsumenci chcą więcej reklam?

Ziemniak w roli głównej, czyli kolejna niestandardowa kampania Lay's

Marka Lay’s zakończyła właśnie kolejną – po m.in. „Wymyśl Nowy Smak” i „Pucharze Smaków” - niestandardową kampanię: „Marzenia Ziemniaka przed końcem świata”. Jej głównym bohaterem był… Ziemniak w obliczu przepowiedzianej przez Majów na grudzień tego roku apokalipsy. No właśnie - jak połączyć ze sobą pozornie niepasujące do siebie elementy takie jak przepowiednię Majów, koniec świata, ziemniaka, chipsy i marzenia?
Czytaj więcej: Ziemniak w roli głównej, czyli kolejna niestandardowa kampania Lay's

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top