"Przelej Kraków na puszkę" - czas na głosowanie internautów!

Drukuj
Internauci odwiedzający stronę Miejskiej Prezentacji Internetowej „Magiczny Kraków” (www.krakow.pl) mogą  zdecydować kto zostanie  laureatem nagrody specjalnej w konkursie „Przelej Kraków na puszkę” na projekt krakowskiej puszki Coca-Cola.

Głosować można na jedną z piętnastu finałowych prac, które zostały wskazane przez Jury spośród wszystkich zakwalifikowanych do konkursu projektów. Zwycięzca głosowania internautów zdobędzie nagrodę pieniężną w wysokości 6000 zł. Głosowanie potrwa od 25 maja do 1 czerwca 2009.

Wyniki głosowania internetowego zostaną ogłoszone 9 czerwca 2009 roku na stronach www.coke.pl/krakow oraz www.krakow.pl. Wtedy poznamy również wybranego wcześniej przez Jury zwycięzcę  konkursu – autora pracy, która zostanie wykorzystana na limitowanej edycji krakowskiej puszki Coca-Cola. Laureat nagrody głównej otrzyma najnowszego laptopa MacBook Pro 17'' firmy Apple.

Szczegółowy regulamin głosowania będzie dostępny od 25 maja od godz. 10:00 na stronie www.krakow.pl oraz www.coke.pl/krakow .

Konkurs „Przelej Kraków na puszkę” był skierowany do profesjonalistów  i amatorów powyżej 16. roku życia, mieszkających, pracujących bądź uczących się w Małopolsce. Zadaniem uczestników było zaprojektowanie grafiki, która zostanie wykorzystana na limitowanej edycji krakowskiej puszki Coca-Cola. Projekt miał w rozpoznawalny sposób nawiązywać do Krakowa – jego kultury, historii, teraźniejszości - oraz współgrać z hasłem firmy Coca-Cola „Kraków po radosnej stronie życia”. Etap przyjmowania prac do konkursu zakończył się 11 maja br.

W Jury konkursu zasiedli:
- Jacek Stokłosa – Główny Plastyk Miasta (Urząd Miasta Krakowa)
- prof. Władysław Pluta (Akademia Sztuk Pięknych w Krakowie)
- prof. ASP Władysław Targosz (Akademia Sztuk Pięknych w Krakowie)
- adiunkt Ewa Pawluczuk (Akademia Sztuk Pięknych w Krakowie)
- Wojciech Dubasiewicz (Coca-Cola)
- Paweł Binkowski (agencja reklamowa Brandstorm).

Coca-Cola planuje wprowadzenie na rynek unikalnych puszek ze zwycięską grafiką w IV kwartale tego roku.

Wszystkie szczegóły na temat konkursu można znaleźć na stronie www.coke.pl/krakow .

Sponsorami konkursu są firmy z systemu Coca-Cola w Polsce.

Partnerami konkursu są: Urząd Miasta Krakowa, Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie i agencja reklamowa Brandstorm.
Patronat medialny nad konkursem objęli: Dziennik Polski, Miejska Prezentacja Internetowa „Magiczny Kraków” oraz radio RMF Maxxx.

Coca-Cola HBC Polska