Blue Media przeprowadza akcję "Zielonym do góry"

Drukuj
Ekologia razy DWA. Blue Media po serii zrealizowanych wdrożeń płatności za elektroniczne faktury (EBPP) przyłączyła się do akcji zalesiania Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego.  W ubiegły piątek pracownicy Spółki posadzili 3500 sadzonek młodych drzewek na terenie Nadleśnictwa Gdańsk.

Zalesianie to jeden z elementów proekologicznej strategii Firmy. Piątkowa akcja jest spójna z prowadzonymi działaniami rynkowymi, które koncentrują się na dostarczaniu przez Spółkę elektronicznych rozwiązań dla biznesu. Jednym z takich rozwiązań jest eFaktura, z której chce korzystać 66 procent Polaków posiadających internetowe konto bankowe (wg badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia).

Rozwiązanie umożliwia zastąpienie faktur „papierowych” i wprowadzenie faktur elektronicznych (w modelu EBPP), które przesyłane są mailem wraz z linkiem „zapłać”. Zintegrowana bramka płatnicza umożliwia dokonanie płatności w czasie nie dłuższym niż 1 minuta. ePłatność znacząco obniża koszty związane z fakturowaniem, ma niebagatelny wpływ na ochronę środowiska naturalnego, a dla klienta przekłada się przede wszystkim na oszczędność czasu.

- Blue Media włączając się w akcję sadzenia młodych drzewek chce podkreślić swój podwójny udział na polu oszczędzenia papieru. W obecnej rabunkowej gospodarce każda zasadzona roślina  jest na wagę złota. Naszą akcją chcemy mocno podkreślić, że wdrażanie EBPP we współpracy z nami to nie tylko wymierne korzyści materialne dla wystawców ale także wsparcie ochrony naszego środowiska naturalnego – mówi Sebastian Ptak, dyrektor zarządzający w Blue Media SA.
Blue Media specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań działających w obszarze Internetu, z naciskiem na obsługę systemów transakcyjnych.

Blue Media