Piotr i Paweł S.A.: Podsumowanie roku 2009

Drukuj

Sieć supermarketów "Piotr i Paweł" dokonała podsumowania wyników działalności w roku 2009. Placówki sieci w ubiegłym roku zanotowały obroty detaliczne na poziomie 1 352 mln zł, co oznacza, że w porównaniu z rokiem 2008 wzrosły o 20 %. Na koniec roku 2009 sieć „Piotr i Paweł” działa w oparciu o 66 placówek. W minionym roku otwartych zostało 16 nowych supermarketów, w tym w takich miastach jak Białystok, Poznań, Gdańsk, Opole, Legnica, Koszalin, Radom. Dokonane inwestycje pozwalają realizować rozwój szeroko rozumianej jakości obsługi oraz dążenie do umacniania pozycji lidera tego segmentu rynku. Osiągnięte wyniki finansowe sklepów działających pod logo "Piotr i Paweł" umożliwiają dalszy dynamiczny rozwój, czego efektem będzie dalsze zwiększanie ilości placówek o 12 nowych lokalizacji w 2010 roku, z których w pierwszym półroczu otwarte zostaną sklepy w Inowrocławiu, drugi w Grudziądzu, dwa w Łodzi i dwa w Płocku a także czwarty we Wrocławiu.

Piotr i Paweł ( www.piotripawel.pl )
WIĘCEJ INFORMACJI z Piotr i Paweł S.A. (PRESS BOX)