Pierwszy projekt karty podarunkowej w portfolio LaSer Polska - karta podarunkowa Chicco

Drukuj
Od 11 grudnia ruszył program kart podarunkowych w sieci sklepów  z artykułami dla dzieci i niemowląt Chicco. Program został przygotowany i wdrożony przez LaSer Polska. Karty podarunkowe Chicco są dostępne w nominałach 100, 200 i 300 zł, można nimi płacić za cały asortyment sklepów w Polsce. Wydawana na okaziciela karta podarunkowa Chicco to znakomite rozwiązanie klientów, którzy myślą o prezencie dla młodych rodziców czy dziecka.

Sieć sklepów Chicco i Megasklep Dziecko jest pierwszą w Polsce siecią, dla której  LaSer Polska przygotował i wdrożył program kart podarunkowych. Karta jest odpowiedzią na ogromne zainteresowanie klientów takim produktem, a jej zaletą jest prostota użycia, łatwość aktywowania u kasjera pozwala dokonywać zakupów w dowolnie wybranym sklepie Chicco, aż do wyczerpania środków na karcie.

"Celem Chicco było wdrożenie programu jeszcze przed świętami. W trzy dni po decyzji klienta przygotowaliśmy projekty kart, a trzy tygodnie później program został uruchomiony w sklepach Chicco. Karta jest akceptowana we wszystkich sklepach Chicco w Polsce, a w 2010 będzie dostępna również w sieci partnerskiej." – powiedział Krzysztof Rogaliński - business development manager, odpowiedzialny za rozwój programów kart podarunkowych  LaSer Polska.

Dzięki swojej prostocie i niskim kosztom wprowadzenia, karta podarunkowa jest produktem finansowym coraz częściej oferowanym klientom sieci handlowych na całym świecie. W Polsce szacuje się, że ich roczna sprzedaż przekracza kilka milionów.

Programy kart podarunkowych są bardzo korzystne dla sieci handlowych. Wdrożenie systemu nie wiąże się z modyfikacją mechanizmów kasowych, a do jego obsługi  wystarczy  terminal sklepowy oraz odpowiednie narzędzia marketingowe. Badania pokazują, że dzięki kartom klienci częściej odwiedzają sklepy należące do sieci i wydają w nich więcej o około 20%-30%.

Karta podarunkowa może być wykorzystywana przez sieci na kilka różnych sposobów. Oprócz funkcji „wymarzonego prezentu”, karty znajdują zastosowanie, jako nagrody w programach lojalnościowych (obniżając koszty nagród) i efektywnie zastępują bony towarowe, które nie gwarantują powrotu klienta do sieci. Programy kart pozwalają również wyjść poza swoją sieć detaliczną. Są oferowane m.in. dla firm z przeznaczeniem na Staff-incentiwe na rynku B2B.  

LaSer Polska, należąca do Grupy LaSer (wspólna inwestycja Grupy BNPP i Galerii Lafayette) jest jedną z niewielu firm w kraju oferujących gotowe programy kart podarunkowych dla sieci handlowych. Czerpie doświadczenia z Francji,  największego w Europie rynku kart podarunkowych, generującego rocznie ponad 5 mld € obrotu . LaSer Polska będzie rozwijał programy kart podarunkowych dla sieci handlowych pomagając również w budowie efektywnej bazy danych klientów, która jest podstawą do rozpoczęcia działań o charakterze lojalnościowym. Ambitne plany LaSer Polska zakładają osiągnięcie pozycji lidera na rynku programów lojalnościowych. W Polsce programy lojalnościowe wciąż jeszcze nie cieszą się tak dużą popularnością, jak w innych krajach UE.

Dynamics PR