Konica Minolta Sensing z nowym produktem na polskim rynku

Drukuj
Konica Minolta Sensing wprowadziła na polski rynek nowy spektrofotometr CM-5. Udostępnianie, bezpośrednio w Polsce, najbardziej zaawansowanych technologicznie rozwiązań, świadczy o rosnącym potencjale naszego rynku.
 
Globalna firma, z siedzibą w Japonii, od lat udostępnia przedsiębiorcom i placówkom naukowo-badawczym rozwiązania, pozwalające na pomiar barwy i światła, umożliwiające precyzyjną kontrolę jakości. Swoją dzisiejszą pozycję na globalnym rynku zawdzięcza przełomowym osiągnięciom technologicznym.

W Polsce wprowadzenie nowego produktu zbiega się w czasie ze światową premierą. Oznacza to, że Polska stała się ważnym, z globalnego punktu widzenia, rynkiem w zakresie nowoczesnych technologii, zaś potencjał polskich przedsiębiorców dostrzega się także za granicą.

W Polsce stale rośnie zapotrzebowanie na zaawansowane instrumenty i jest ona pod tym względem  liderem Europy Środkowo-Wschodniej – mówi Andreas Ullrich, Marketing&Sales Manager Konica Minolta Sensing na Europę, Bliski Wschód i Afrykę.

Spektrofotometr CM-5 to zaawansowane technologicznie, a jednocześnie przyjazne użytkownikowi urządzenie, wykorzystywane do kontroli barwy produktów w przemysłach: spożywczym, napojów, dodatków do żywności, leków, kosmetyków i surowców chemicznych. Został nagrodzony Medalem Expo Silesia na Targach Analityki, Technik i Wyposażenia Laboratorium ExpoLAB 2009 w kategorii Innowacyjny Produkt Zagraniczny.

Więcej na www.konicaminolta.pl

Times Square Public Relations