Polski wynalazek - system drogowy Dura-Track na Blipie

Drukuj
Coraz więcej firm z różnych branż inwestuje w nowoczesne narzędzia komunikacji internetowej. Nie inaczej dzieje się w branży budowlanej.


Właśnie ruszyła kampania e-PR polskiego wynalazku – systemu drogowego Dura-Track, który służy do stabilizacji grząskiego gruntu.  Innowacyjny produkt, który niedawno pojawił się na rynku budowlanym stara się być obecny nie tylko w czasopismach branżowych, trafiać do potencjalnych klientów poprzez swoich przedstawicieli oraz uczestnictwo w targach, ale też poprzez narzędzia e-marketingu, w tym e-PR.

Dzięki tym działaniom system drogowy Dura-Track pojawił się między innymi w serwisie mikroblogowym Blip, a także posiada swój oficjalny kanał na YouTubie oraz Picasa Web Albums. Wprowadzamy na rynek naprawdę nowoczesny produkt, który poza innowacyjnością cechuję się też wielością zastosowań. Nie mogliśmy ograniczyć się więc tylko do tradycyjnych kanałów promocji. Także w tej sferze chcemy iść z duchem czasu – mówi Łukasz Głąbiński  z firmy Intergeo Real Estate Development, która opatentowała wynalazek.

Firma planuje dalszą ekspansję, zarówno jeśli chodzi o sprzedaż systemu drogowego Dura-Track, jak i dalsze obszary marketingu internetowego .

Elite PR