Marketing Sensoryczny IMS umila pobyt Gościom Hotelu Bryza Resort & SPA w Juracie
IMS, pionier i lider w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań marketingowych, a od niedawna członek Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, zatroszczy się o kojące zmysły doznania dźwiękowe towarzyszące gościom w hotelu. Przyjemne kompozycje dźwiękowe zostały specjalnie zaprojektowane przez Konsultantów Muzycznych IMS, aby wzmocnić atmosferę idealnego wypoczynku, odprężenia oraz relaksu na wysokim poziomie i w dobrym stylu. Lekkie brzmienia emitowane będą za pomocą systemów audio zainstalowanych w kilku strefach hotelu, a w sali fitness również teledyski, które umilają ćwiczenia fizyczne.
Jak wynika z ostatnio przeprowadzonych przez TNC OBOP badań, umiejętnie dopasowana muzyka tła znacząco zwiększa przychody firm, a jej wyłączenie w hotelu lub SPA, mogłoby spowodować utratę 10-15% klientów, a ponad 20% osób rozważałoby rezygnację z usług w miejscu pozbawionym doznań muzycznych.
Wykorzystanie marketingu sensorycznego poprzez IMS niewątpliwie wpłynie na ugruntowanie i tak już bardzo pozytywnego wizerunku Hotelu Bryza i wyznaczy nowe kierunki w podejściu do dbałości o zadowolenie Klienta w branży hotelarskiej.
IMS