KFC podpowiada - BĄDŹ SPRYTNY!

Drukuj
Bsmart :-) czyli „Bądź sprytny!” - pod taką nazwą sieć restauracji KFC wprowadza do menu najnowszą ofertę specjalną – 4 mini zestawy w cenie 4,99 zł każdy! Atrakcyjna cena zestawów jest świetną propozycją dla wszystkich tych, którzy szukając oszczędności nie chcą rezygnować z wyjątkowego smaku KFC. Promocji towarzyszy kampania internetowa i TV na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych.

 „Nasza kampania świetnie wpisuje się w atmosferę początku roku i noworocznych postanowień. To podpowiedź KFC dla wszystkich tych, którzy postanowili w tym roku żyć nieco „sprytniej” – oszczędniej, a jednak bez niepotrzebnych wyrzeczeń .” - mówi Anna Bednarska, Brand Manager marki KFC w AmRest. „Kampania kierowana jest zwłaszcza do ludzi młodych, którzy najczęściej  muszą wykazywać się tym specyficznym sprytem i po prostu… „Bsmart :-)”! Nasz nowy spot utrzymany jest w lekkiej i humorystycznej konwencji, jak zaproszenie do wspólnej zabawy, które mam nadzieję zostanie szczególnie dobrze przyjęte właśnie przez naszych młodych konsumentów.”  - dodaje Anna Bednarska.

30 i 15’’ spoty reklamowe wyświetlane będą przez miesiąc, począwszy od 6 stycznia,  na antenie stacji ogólnopolskich: Polsat, Polsat 2, Polsat Sport, TVN, TVN7, TV4 oraz AtMedia, Discovery i 4FunTV.

Wraz z rozpoczęciem kampanii uruchomiony został specjalny, dedykowany promocji serwis www.bsmart.kfc.pl. Planowana jest także kampania internetowa m.in. na portalach Onet.pl, Interia.pl i Gadu-Gadu. W ramach serwisu www.bsmart.kfc.pl począwszy od 6 stycznia, prowadzony będzie konkurs „Złap pociąg do KFC", nawiązujący bezpośrednio do spotu TV. „Pociągiem nagród” KFC będzie mógł odjechać każdy, kto zaprosi do wspólnej zabawy co najmniej 3 znajomych, wygrywając tym samym kupony do restauracji KFC – dla „maszynisty” i „pasażerów”.

Autorem kreacji kampanii Bsmart :-) oraz materiałów POS jest agencja Red8 Communications. Reklama telewizyjna wyprodukowana została przez studio filmowe Propeller Film. Strona www dedykowana promocji www.bsmart.kfc.pl oraz kampania internetowa przygotowane zostały przez agencję Genero.

Poszczególne zestawy Bsmart :-) zawierają:
2 H&S™ Strips + frytki
Longer + frytki
Mini Twister + frytki
Nóżka kurczaka + frytki
Wszystkie zestawy oferowane są w tej samej cenie: 4.99 zł we wszystkich restauracjach KFC na terenie całej Polski.

Promocja Bsmart trwać będzie 8 tygodni – od 6 stycznia do 2 marca 2009.
 

Solski Burson-Marsteller