Euro RSCG Worldwide trzeci rok z rzędu zdobywa tytuł największej globalnej agencji reklamowej

Drukuj
Global Marketers Report magazynu “Advertising Age” trzeci rok z rzędu przyznał Euro RSCG Worldwide tytuł największej globalnej agencji reklamowej.

Pozycję zdobytą w 2006 roku, utrzymaną w 2007 i  potwierdzoną po raz kolejny 2008 Euro RSCG Worldwide zawdzięcza rozwojowi we wszystkich regionach oraz silnym działaniom new business. Sukces zagwarantowały agencji budżety m.in. takich klientów jak Chivas (Pernod Ricard), NYSE Euronext, The Hershey, Schering-Plough, McDonald's, Kraft, Jaguar, L'Oreal, HP i Danone.

Euro RSCG Worldwide znalazła się na szczycie rankingu z 55 globalnymi klientami oraz 1247 zrealizowanymi projektami. W tym roku ponownie wyprzedziła w rankingu agencje McCann Erickson Worldwide oraz Ogilvy & Mather.

Wśród 100 największych globalnych reklamodawców wymienionych w raporcie, klientami Euro RSCG Worldwide są 82 marki, w tym między innymi: Sanofi-Aventis, Reckitt Benckiser, Sears, L'Oreal, Danone Group, General Electric, PSA Peugeot Citroen, Bayer, Schering-Plough Corp., Kraft, Walt Disney, Carrefour, and Ford Motor Company. Obsługą tych klientów zajmują się 233 oddziały Euro RSCG Worldwide na świecie.

- Jesteśmy zdania, że agencja może być duża i zarazem przedsiębiorcza, globalna i kreatywna. Obecny ranking utwierdza nas w tym przekonaniu. Tytuł największej agencji na świecie przyznany nam trzeci rok z rzędu jest najlepszym potwierdzeniem znakomitych rezultatów prowadzonych przez nas działań. – powiedział David Jones, Global CEO Euro RSCG Worldwide.

“Advertising Age” corocznie publikuje listę 100 największych reklamodawców. Cały raport znajduje się na stronie www.AdAge.com i wymienia globalnych klientów 24 największych globalnych agencji.

 Euro RSCG