Reklama

Jakie naprawdę jest pokolenie wyżu?

Dzisiaj (8.12.2008) dziennik „Metro" rozpoczął publikację cyklu redakcyjnego poświęconego wynikom przekrojowego badania młodego pokolenia Polaków w wieku 24-34 lata - „Pokolenie Wyżu". Badanie zostało zrealizowane przez Instytut Millward Brown SMG/KRC na zlecenie dziennika.


Codziennie, do piątku włącznie, na łamach „Metra" prezentowane będą kolejne wyniki badania. W dzisiejszym wydaniu, otwierającym cykl, znajdą Państwo m.in. charakterystykę pokolenia wyżu demograficznego oraz rozmowę z socjologiem Tomaszem Karoniem. Tematem jutrzejszego „Metra" będą poglądy młodego pokolenia na kryzys.

Panel dyskusyjny

Podsumowaniem cyklu redakcyjnego dziennika „Metro" dotyczącego wyników badania „Pokolenie Wyżu" będzie panel dyskusyjny, który odbędzie się w piątek 12 grudnia w siedzibie Agory, o godz. 9.00. Zaproszeni do rozmowy goście dyskutować będą o problemach i aspiracjach, a także wartości społecznej pokolenia wyżu. Panel poprowadzi Waldemar Paś, redaktor naczelny „Metra".

Już teraz serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w tej dyskusji!

Więcej informacji na jej temat będziemy Państwu sukcesywnie przesyłać wraz z codziennymi materiałami prasowymi dotyczącymi wyników badania „Pokolenie Wyżu".

W załącznikach do informacji prasowej znajdą Państwo artykuły z dzisiejszego wydania dziennika "Metro" poświęcone badaniu "Pokolenie Wyżu".

METRO

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top