Ruszyła kampania telewizyjna nowego produktu w portofio Xenny - Xenny błonnik
Marka Xenna wprowadziła na polski rynek nowy produkt – Xennę błonnik. Jest to wygodny w dawkowaniu, wysoko skoncentrowany błonnik pszenny, który wspomaga oczyszczanie jelit, jednocześnie nie uzależniając i nie rozleniwiając pracy układu pokarmowego. Obecność nowego produktu na półkach sklepowych i aptecznych, wzmocniona jest nową kampanią telewizyjną, która ma na celu budowanie pozycji produktu w segmencie suplementów błonnika.
Reklama Xenny błonnik w obrazowy sposób, pokazuje problem, jakim są złogi zalegające w jelitach, które prowadzą do powstawania zaparć. Dzięki rysowaniu jelit na szybie, konsumenci w łatwy i przystępny sposób mogą wyobrazić sobie mechanizm jaki zachodzi w ich jelitach. Xenna błonnik poprzez wykorzystanie w swojej reklamie nowoczesnego i estetycznego podejścia do trudnego i wstydliwego tematu, chce oswoić konsumentów z problemem zaparć. Emisja spotu właśnie trwa na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych.
Koncepcję kreatywną 15’’ filmu stworzyła agencja reklamowa Opus B. Za reżyserię odpowiedzialny był Damian Pietrasik, zaś za produkcję - Alvernia Studios. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
USP Zdrowie