Złoty medal Chmielaki Krasnostawskie w najnowszej kampanii Harnasia

Drukuj
Trwa najnowsza telewizyjna kampania wizerunkowa marki Harnaś z portfela Carlsberg Polska. Reklama, utrzymana w charakterystycznej dla Harnasia konwencji podkreśla, że piwo Harnaś, z górskim rodowodem, to jakość i smak potwierdzone przez profesjonalistów z branży złotym medalem Chmielaki Krasnostawskie 2008.

Informacja o zdobytym złotym medalu komunikowana jest także na opakowaniach piwa Harnaś.

„W najnowszym spocie reklamowym podkreślamy to, że stawiamy na jak najwyższą jakość i najlepszy smak piwa Harnaś. Cieszymy się, że zostało to docenione przez znawców i koneserów piwa – Harnaś został laureatem niezwykle prestiżowego Ogólnopolskiego Konsumenckiego Konkursu Piw Chmielaki Krasnostawskie 2008, otrzymując najwyższe wyróżnienie - złoty medal. Dlatego też z dumą mówimy o uzyskanej nagrodzie i prezentujemy złoty medal Chmielaki Krasnostawskie 2008 w najnowszym spocie reklamowym Harnasia.” – mówi Piotr Walenczak, Senior Brand Manager marki Harnaś

Autorem kreacji reklamy jest Red 8 Communications Group.
Reklama została wyprodukowana przez Propeller Film. Animację przygotowało Alien FX.

10 sekundowe spoty emitowane są na antenie stacji telewizyjnych: Polsat i Polsat Sport.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest Media Directions OMD.

M+G