Pizza Hut - apetycznie, także na ulicach

Drukuj
Ruszyła kolejna kampania sieci restauracji casual dininig  Pizza Hut  podkreślająca jej bogatą ofertę i różnorodność menu. Do końca lutego citylighty na ulicach 13 największych polskich miast kusić będą apetycznymi zdjęciami z menu Pizza Hut.    


„Można powiedzieć, że aura za oknem nam sprzyja.” – mówi Izabela Winsztal. Brand Manager marki Pizza Hut. „W mroźne, zimowe dni po prostu trudno nie zwrócić uwagi na piękne, kolorowe zdjęcia naszych potraw i… nie nabrać na nie apetytu. Mamy więc nadzieję, że pytanie z naszych citylight’ów - „Dasz się skusić?” - okaże się pytaniem wyłącznie retorycznym!” – dodaje Izabela Winsztal.

Kampania outdoorowa realizowana jest w ramach działań podkreślających charakter Pizza Hut – restauracji na każdą okazję i o urozmaiconej ofercie. Kampania informuje także o jednej z ofert specjalnych Pizza Hut – „Lunch Menu - 20 złotych minut”  – zgodnie z którą Klient otrzymuje lunch w prezencie od Pizza Hut, o ile nie zostanie on podany w ciągu 20 minut od chwili zamówienia.

Podczas kampanii wykorzystanych zostanie 430 nośników typu citylight.

Autorem kreacji kampanii jest agencja Red8 Communications.
Za zakup i planowanie mediów odpowiada OMD Media Direction.

Solski Burson-Marsteller