Casting do kampanii reklamowej Piasta

Drukuj
Rozpoczyna się casting do IV edycji kampanii reklamowej marki Piast, z portfela Carlsberg Polska, pod hasłem "PIAST – DLA LUDZI OTWARTYCH". Wszystkie osoby pełnoletnie, które marzą o przeżyciu jedynej w swoim rodzaju przygody i zostaniu „twarzą Piasta” mogą zgłaszać się do wstępnego castingu, w dniach 13-14 lutego 2009 r., w sali kolumnowej wrocławskiego Ratusza.

„Dotychczasowe castingi, które prowadziliśmy przy poprzednich edycjach kampanii reklamowych cieszyły się ogromną popularnością. Do udziału w reklamie zgłaszały się  osoby w różnym wieku,  mające rozmaite profesje i ciekawe zainteresowania. To przede wszystkim osoby otwarte, którym zarówno Wrocław jak i piwo Piast są bliskie. Z ich udziałem powstała seria ciekawych, dynamicznych i wyrazistych zdjęć, w charakterystycznej czarno – białej tonacji. Zdecydowaliśmy się na kontynuację kampanii z udziałem mieszkańców Wrocławia i regionu Dolnego Śląska, bo to oni właśnie tworzą niezapomniany klimat, atmosferę miasta, którą w niezwykły sposób przenoszą na zdjęcia w reklamie Piasta.

Podczas najbliższego castingu będziemy szukać  ciekawych osobowości, ludzi otwartych i kochających Wrocław, którzy mogliby wziąć udział w kolejnej edycji kampanii. Zapraszamy więc wszystkich Dolnoślązaków, którzy chcą przeżyć niezapomnianą przygodę z Piastem.” - mówi Jacek Stefaniak, Senior Brand Manager marki Piast.

Kampania informacyjna, wykorzystująca hasło „Weź udział w reklamie. Przyjdź na casting IV edycji kampanii piwa Piast”, obejmuje reklamę radiową oraz informacje na plakatach i ulotkach, umieszczanych na słupach reklamowych oraz dystrybuowanych w sklepach i lokalach gastronomicznych.

M+G