Świąteczna kampania MediaMarkt zachęca do bycia blisko z rodziną - także dzięki technologii
Na trzy tygodnie przed Bożym Narodzeniem do mediów trafiła nowa kampania MediaMarkt. Wykorzystuje ona symbol litery „M”, łącząc prostotę przekazu z intrygującą tajemniczością. Hasło kampanii „Spełniamy Twoje marzenia” nawiązuje do pozytywnych emocji, towarzyszących nam podczas świąt i szerokich możliwości, jakie dają nowoczesne technologie.
Świąteczna kampania MediaMarkt wystartowała na początku grudnia i objęła wszystkie kanały komunikacji. Działania rozpoczęły się jako teaser w mediach społecznościowych. MediaMarkt zaangażował do współpracy znanych influencerów, którzy otrzymali paczki zawierające tajemniczą literę „M”. Symbolizuje ona dziecięcą radość z magii świąt i wymarzony prezent, wyczekiwany od dawna. Tak też opisywali ją podekscytowani influencerzy – jakby była najnowszym tabletem czy smartwatchem.