Land Rover - wzrost sprzedaży w Polsce
Największym sukcesem sprzedażowym pozostaje Land Rover Discovery 4 – najbardziej wszechstronny samochód terenowy w ofercie marki. Range Rover Evoque, który trafił do sprzedaży w marcu 2011 roku spotkał się również z bardzo dobrym przyjęciem na polskim rynku. Jeszcze przed oficjalną premierą samochód zamówiło kilkudziesięciu klientów w całej Polsce.
„Cieszy nas ogromne zainteresowanie modelem Range Rover Evoque – dotychczas sprzedaliśmy ponad 200 egzemplarzy w Polsce. To samochód stworzony dla nowoczesnych mieszkańców miast, dla których liczy się wszechstronność i wyszukana stylistyka” – powiedział Dariusz Wawrzynów, Dyrektor Handlowy JLR Polska Sp. z o.o.
Dwucyfrowe wzrosty sprzedaży odnotowane zostały także na głównych światowych rynkach marki Land Rover (m.in. Wielka Brytania, USA, Chiny). Średni globalny wzrost sprzedaży samochodów we wrześniu wyniósł 30%.
Samochody marki Land Rover to idealne połączenie znakomitych właściwości jezdnych oraz bogatego wyposażenia standardowego. Od 2011 roku funkcjonuje także pięcioletni okres gwarancyjny na wszystkie modele, a także cennik złotówkowy, dzięki któremu ceny samochodów spadły o 8%.
Land Rover