Nowa Kia Rio: kolejny krok naprzód w rewolucji markowego designu
Nowy model będzie dłuższy, niższy i szerszy niż obecnie oferowany. Grupa docelowa nabywców obejmuje osoby otwarte na świat i cieszące się życiem w wieku 25-49 lat.
Określany jako „sportowy i stylowy” przez Petera Schreyera, szefa ds. projektowania (CDO) Kia, nowy zawodnik segmentu B odznacza się wyraźnie klinową sylwetką i wznoszącymi się od kół przednich do tyłu przetłoczeniami burt nadwozia, które tworzą wrażenie dynamiki choćby nawet pojazd stał zaparkowany. Wnętrze nowego Rio emanuje aurą jakości typową dla pojazdów większych ? z wyższej kategorii cenowej.
„Samochód segmentu B tak atrakcyjny jak nowe Rio, z kabiną zorientowaną na kierowcę i szerokim wyborze wyposażenia ma dużą szansę przekonać nabywców do siebie. Nowa Kia Rio to kolejny „ważny krok naprzód” w rewolucji designu firmy Kia, spodziewamy się więc jeszcze większego zainteresowania niż w przypadku obecnie oferowanego modelu.” - mówi Soon-Nam Lee, dyrektor światowego marketingu w Kia Motors Corporation.
Światowa premiera Kia Rio nowej generacji odbędzie się 1 marca 2011 roku podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie. Nie ma jeszcze decyzji czy i kiedy samochód oferowany będzie na rynku polskim.
Ze sprzedażą ponad 205.000 pojazdów, obecnie oferowana Kia Rio była trzecim co do popularności w roku 2010 samochodem Kia Motors Corporation na świecie.
KIA MOTORS POLSKA