Nowy serwis internetowy Afilo

Drukuj
Afilo uruchomiło nowy serwis internetowy spółki. Celem projektu było odświeżenie wyglądu strony i poprawa jej funkcjonalności.

W nowym serwisie wydzielone zostały sekcje skierowane do dwóch kluczowych grup docelowych - wydawców i potencjalnych reklamodawców. Dzięki wyeksponowanemu na stronie głównej boksowi graficznemu potencjalni klienci i właściciele witryn mogą z łatwością odnaleźć informacje skierowane do nich. Serwis zyskał też bardziej nowoczesną i przejrzystą szatę graficzną.

Duży nacisk położono na poprawienie nawigacji serwisu i ułatwienie użytkownikom kontaktu z Afilo. Z poziomu każdej strony dostępne są formularze umożliwiające złożenie zapytania o kampanie i programy afiliacyjne oraz dołączenie do sieci Afilo. Formularz rejestracyjny dla witryn został znacząco zmodyfikowany. Pozwala obecnie na bardzo dokładne skategoryzowanie serwisów partnera, co umożliwia precyzyjny dobór programów pasujących do charakteru danej strony. Dzięki temu możliwa jest optymalizację przychodów właścicieli witryn i efektów uzyskiwanych przez reklamodawców.

Projekt opracował i wdrożył dział projektów Afilo. Serwis dostępny jest pod adresem www.afilo.pl .  




Afilo specjalizuje się w prowadzeniu internetowych kampanii reklamowych rozliczanych za efekty (model pay per performance). Firma realizuje kampanie z wykorzystaniem wszystkich dostępnych narzędzi i mediów internetowych, takich jak: kampanie bannerowe, mailingi, kampanie w wyszukiwarkach SEM i SEO, social media. Zarządza ponad 100 programami partnerskimi oferowanymi przez znane marki (m.in. PEPSI, AXA, Lukas Bank, Fly.pl, Dialog, Empik).  
Afilo jest częścią grupy kapitałowej ZPR S.A., do której należą między innymi: AdAction, IDMnet, SUPERMEDIA, SUPERMEDIA Interactive, Radio ESKA, ESKA ROCK, VOX FM, WAWA i Wydawnictwo Murator.
www.afilo.pl


Grupa ZPR