Reklama

Sport, biznes, turystyka - motywacja sukcesu z Holiday Point

Jasno wytyczone cele, ciężka praca, doskonalenie umiejętności oraz determinacja i upór w dążeniu do ciągłego przesuwania granic własnych możliwości to tylko element definicji sportowego sukcesu. Czy można w tym znaleźć analogię do efektywności w biznesie? Jak techniki motywacji stosowane przez sportowców mogą znaleźć zastosowanie w środowisku managerów pełniących kluczowe role w strukturach korporacyjnych?  Odpowiedzi na podobne pytania, znajdziemy uczestnicząc w organizowanym przez  agencję turystyczną HOLIDAY POINT projekcie ‘sport incentive tours’ - cyklu wyjazdów motywacyjnych z udziałem sportowców, coachów i profesjonalnych trenerów biznesu.

Podstawowym założeniem autorskiego programu szkolenia jest udział wybitnych sportowców prezentujących możliwości wykorzystania umiejętności nabytych podczas kariery sportowej w codziennym życiu. Główną wartością projektu ‘sport incentive tours’ będzie zatem ekspozycja technik motywacyjnych prowadzących do osiągnięcia autentycznego sukcesu. Dodatkowy walor stanowią sami sportowcy, którzy opowiadając o budowaniu relacji międzyludzkich w zespole, o swoich porażkach, sukcesach i emocjach temu towarzyszących, pomagają uwiarygodnić cele szkolenia.

Priorytetem naszych wyjazdów ma być praca nad rozwojem jednostki poprzez kształtowanie zdolności skutecznego przywództwa (successful leadership), budowanie poczucia własnej wartości (building self-confidence), wizualizację sukcesu (success visualisation), kreowanie strategii (strategy development), a także ogromny nacisk na budowanie poczucia jedności zespołu (team building) – komentuje Karol Ratkowski, pomysłodawca i organizator wyjazdów ‘sport incentive tours’. W tym celu wykorzystujemy głównie zajęcia sportowe, podczas których uczestnicy nabywają nowe umiejętności ruchowe, doskonalą koordynację i tym samym pracują nad poprawą koncentracji oraz przeciwdziałają stresowi. Forma zajęć jest dostosowana do potrzeb, możliwości, wieku, płci etc uczestników szkolenia – dodaje Ratkowski.

Założeniem organizatorów jest stworzenie programu custom-made, precyzyjnie dostosowanego i odpowiadającego indywidualnym oczekiwaniom firm, któremu przyświecała będzie sportowa idea i dzięki któremu możliwa będzie wymiana cennych doświadczeń. Uczestnicy będą nie tylko mogli skonfrontować się w rywalizacji z olimpijczykami, lecz także czerpać inspirację i podpowiedzi od sportowców mogących poszczycić się imponującymi sukcesami w wielu dziedzinach życia.
www.holidaypoint.eu

źródło: pr (www.agencjampr.pl)
Top