Reklama

Świąteczny pociąg MediaMarkt w warszawskim metrze



Od 6 grudnia pasażerowie linii M1 warszawskiego metra mogą podróżować specjalnym pociągiem MediaMarkt. Znana sieć handlowa zadbała o odpowiedni nastrój, który zapewnią świąteczne dekoracje i prezentacje pomysłów na technologiczne prezenty.
Czytaj więcej: Świąteczny pociąg MediaMarkt w warszawskim metrze

Kulisy powstania spotu reklamowego z udziałem piłkarza Łukasza Piszczka



W ostatni tydzień sierpnia wystartowała ogólnopolska kampania promocyjna  KRISPOL prowadzona pod hasłem „Gwarancja spokoju podczas budowy domu?” z udziałem Ambasadora marki Łukasza Piszczka, na co dzień zawodnika Borussi Dortmund i Reprezentacji Polski.
Czytaj więcej: Kulisy powstania spotu reklamowego z udziałem piłkarza Łukasza Piszczka

Krzysztof Wieszczek w nowym spocie marki WIŚNIOWSKI promującym Enea IRONMAN GDYNIA 70.3



Marka WIŚNIOWSKI została partnerem ENEA IRONMAN GDYNIA 70.3. Wkrótce w Internecie pojawi się nowy spot reklamowy zachęcający do wzięcia udziału w tych sierpniowych zawodach. Głównym bohaterem teasera został aktor Krzysztof Wieszczek – ambasador projektu Be the Winner marki Wiśniowski znany z zamiłowania do tego wymagającego i ekstremalnego sportu.
Czytaj więcej: Krzysztof Wieszczek w nowym spocie marki WIŚNIOWSKI promującym Enea IRONMAN GDYNIA 70.3

WIŚNIOWSKI otwiera serca na pomaganie... serduszkom



4 września odbyła się konferencja prasowa dotycząca akcji "Razem ratujmy małe serduszka", której inicjatorem i organizatorem jest firma WIŚNIOWSKI. Tym razem celem akcji jest niesienie pomocy małym pacjentom Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie poprzez wsparcie fundacji ScholaCordis. Patronat medialny nad akcja objęło radio RMF FM oraz Dobry Tygodnik Sądecki.
Czytaj więcej: WIŚNIOWSKI otwiera serca na pomaganie... serduszkom

"Say hi to smart life" - wiosenna kampania Somfy



7 maja w największych stacjach telewizyjnych i w Internecie ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa marki Somfy, prowadzona pod hasłem „Say hi to smart life”. To połączenie oficjalnej premiery nowego produktu Somfy One z promocją rozwiązań smartHOME. Oprócz spotów reklamowych producent przygotował atrakcyjną ofertę sprzedażową na kompleksowe rozwiązania do zarządzania domem inteligentnym.
Czytaj więcej: "Say hi to smart life" - wiosenna kampania Somfy

Łukasz Piszczek i KRISPOL w kampanii telewizyjnej "Gwarancja spokoju"



KRISPOL, wiodący polski producent bram, okien i rolet rusza z ogólnopolską kampanią promocyjną z udziałem Łukasza Piszczka Ambasadora marki, a na co dzień zawodnika Borussi Dortmund i Reprezentacji Polski.
Czytaj więcej: Łukasz Piszczek i KRISPOL w kampanii telewizyjnej "Gwarancja spokoju"

Radio Kolor w wiosennej odsłonie

Stołeczna stacja nowy sezon powita z odświeżonym brzmieniem,  nowymi  pomysłami i awansami oraz… powrotem sprawdzonych głosów. Nowym Zastępcą Dyrektora Programowego Radia Kolor został Tomasz Dunowski, który od maja 2016 roku jest prezenterem stacji. Dunowski nową funkcję będzie łączył z dotychczasowymi obowiązkami. Nadal będzie można go usłyszeć w porannym programie „Mobilizacja”, który prowadzi wraz z Alicją Bendkowską.
Czytaj więcej: Radio Kolor w wiosennej odsłonie

MediaMarkt z nową agencją kreatywno-strategiczną. Heart&Brain zwycięzcą przetargu



MediaMarkt wybrał nowego partnera do obsługi kreatywno-strategicznej. Przetarg wygrała agencja Heart&Brain.
Czytaj więcej: MediaMarkt z nową agencją kreatywno-strategiczną. Heart&Brain zwycięzcą przetargu

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top