Reklama

OKNOPLAST oficjalnym sponsorem Mistrzostw Polski w Koszykówce U-20 i tytularnym partnerem zwycięskiej drużyny


Fot. Bartłomiej Usydus

Znajdująca się w europejskiej czołówce producentów okien i drzwi PVC marka OKNOPLAST została oficjalnym sponsorem mistrzostw Polski w koszykówce mężczyzn do lat 20. Firma jest również tytularnym partnerem drużyny gospodarzy, która zwyciężyła w finalnym starciu. Trwające w okresie 27.02 - 03.03 zawody zostały rozegrane na krakowskiej hali sportowej AGH. OKNOPLAST od wielu lat angażuje się w działania społeczności lokalnej, wspomagając w szczególności aktywną młodzież.

Czytaj więcej: OKNOPLAST oficjalnym sponsorem Mistrzostw Polski w Koszykówce U-20 i tytularnym partnerem zwycięskiej drużyny

KRISPOL podziękował pracownikom za udany rok. Bal karnawałowy to już firmowa tradycja



Od ponad 20 lat wiodący producent bram i stolarki otworowej KRISPOL spotyka się z pracownikami na balu GIGANTÓW KRISPOL. W tym roku impreza odbyła się w scenerii filmowego Casino Royale. Przedsiębiorstwo z Wrześni ma za sobą dobry rok. KRISHOME - sieć profesjonalnych salonów stolarki KRISPOL objęła kolejne miasta, sięgając 60 punktów. Firma uruchomiła także nowy projekt, otwierając 14 centrów kompetencyjnych obsługujących projekty biznesowe. Efektem tych sukcesów były kolejne nagrody dla firmy, w tym. Diament Stolarki, tytuł Męskiej Marki Roku, Friendly Workplace czy QI przyznawane za jakość.

Czytaj więcej: KRISPOL podziękował pracownikom za udany rok. Bal karnawałowy to już firmowa tradycja

Muzyczna dusza akcji "Zostań bohaterem!" od zespołu OMNI



Niepowtarzalny charakter gry w 16-bitowej stylistyce wymaga równie niezwykłego tła.

„2 THE LIGHT” stworzona przez markę WIŚNIOWSKI dzięki Rafałowi Błażejewskiemu, współtwórcy zespołu OMNI, zyskała pełną muzyczną duszę, która prowadzi graczy przez trzy polskie miasta – z Krakowa, przez Warszawę, aż do Gdańska.

Czytaj więcej: Muzyczna dusza akcji "Zostań bohaterem!" od zespołu OMNI

Top 10 najchętniej kupowanych gier w 2018 roku



Rynek gier wideo na całym świecie rozwija się w błyskawicznym tempie. W ubiegłym roku ten segment zanotował w Polsce spektakularny, 9-procentowy wzrost. Sprawdziliśmy, jakie tytuły cieszyły się największą popularnością wśród klientów sieci MediaMarkt.

Czytaj więcej: Top 10 najchętniej kupowanych gier w 2018 roku

Tomasz Karolak - ambasadorem akcji, w której toczy się gra o życie



 „Życie to scena na której każdy z nas może zostać bohaterem. Stań się jednym z nich” – tak brzmią słowa wypowiadane przez znanego aktora, Tomasza Karolaka – w spotach radiowych informujących o niezwykle poruszającej i interesującej akcji „Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie”. W ramach tego projektu firma WIŚNIOWSKI i jej wybrani partnerzy handlowi przekażą 300 000 PLN na rzecz instytucji pozarządowych.

Czytaj więcej: Tomasz Karolak - ambasadorem akcji, w której toczy się gra o życie

OKNOPLAST Running Team po raz kolejny w Biegu Wielkich Serc



W niedzielę 13 stycznia odbył się już siódmy Bieg Wielkich Serc w Krakowie organizowany w ramach zbiórki na rzecz Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Podobnie jak w zeszłym roku, wzięli w nim udział m.in. przedstawiciele OKNOPLAST, jednego z największych przedsiębiorstw w Małopolsce, tworzący grupę biegową OKNOPLAST Running Team.

Czytaj więcej: OKNOPLAST Running Team po raz kolejny w Biegu Wielkich Serc

OKNOPLAST wspiera chorych na mukowiscydozę



W sobotę 9 lutego w Jarosławiu odbył się trzeci Podkarpacki Bal Charytatywny na rzecz leczenia mukowiscydozy. Podczas inicjatywy zebrano łącznie ponad 160 tysięcy złotych. W akcję zaangażowała się m.in. duża małopolska firma – Grupa OKNOPLAST, która przekazała na aukcję organizowaną tego wieczoru oryginalny rysunek Andrzeja Mleczki pt. „Kawa”.

Celem wydarzenia było zebranie funduszy na stworzenie oddziałów i pomieszczeń dla pacjentów z nieuleczalnym, genetycznym schorzeniem, jakim jest mukowiscydoza. Wymagają oni codziennych inhalacji, drenaży i rehabilitacji, a niekiedy pobytu w chroniących przed zakażeniami z zewnątrz izolatkach, gdy choroba wchodzi w ostrzejszą fazę. W czasie sobotniego balu zlicytowano ponad 80 przedmiotów, w tym rysunek Andrzeja Mleczki przekazany przez Grupę OKNOPLAST.

Czytaj więcej: OKNOPLAST wspiera chorych na mukowiscydozę

Media Expert: AI bez tajemnic! Startuje program nauczania sztucznej inteligencji w polskich szkołach



AI Schools & Academy to pierwszy w Polsce program kształcenia dzieci i młodzieży w zakresie technologii sztucznej inteligencji (AI). Udział w nim wezmą uczniowie 1500 przedszkoli i szkół powszechnych. Sieć Media Expert, wspólnie z pozostałymi partnerami tej akcji, już od stycznia 2019 roku wspierać będzie beneficjantów projektu i przyszłych specjalistów w dziedzinie AI.
Czytaj więcej: Media Expert: AI bez tajemnic! Startuje program nauczania sztucznej inteligencji w polskich szkołach

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top