Od 2 listopada br. dłuższy czas pracy w Biurach Obsługi Klienta PGE Obrót S.A.

Drukuj
Od 2 listopada 2011r. PGE Obrót S.A. wprowadza nowe godziny pracy Biur Obsługi Klienta. Wszystkie BOK-i zlokalizowane na obszarze działalności Spółki będą  odtąd dłużej dostępne dla naszych Klientów. Nowy czas pracy biur to odpowiedź na oczekiwania Klientów, którym Spółka pragnie zapewnić komfortowe warunki obsługi.

BOK-i obsługujące największą liczbę Klientów w: Rzeszowie, Białymstoku, Lublinie, Warszawie, Zamościu, Skarżysku-Kamiennej i Łodzi będą czynne w dni robocze od godz. 8.00 do godz. 19.00. Pozostałe biura będą obsługiwać Klientów od godz. 8.00 do godziny 17.00. Zmiana  godzin otwarcia BOK-ów znacznie poprawi jakość obsługi oraz zapewni możliwość realizacji spraw w dogodniejszych dla Klientów godzinach.

Wydłużenie czasu pracy Biur Obsługi Klienta to odpowiedź Spółki na oczekiwania Klientów, którzy oprócz korzystnej oferty i doradztwa w zakresie doboru produktu, oczekują komfortowych warunków obsługi i przystępnych godzin otwarcia.

-Chcemy, aby Klient wiedział, że to on jest dla nas najważniejszy. Od momentu, gdy zdecyduje się  skorzystać z naszej oferty, aż do chwili, gdy spotka się z kompleksową obsługą ze strony PGE  – mówi Lucjan Beźnicki, dyrektor Departamentu Obsługi Klienta PGE Obrót S.A.

PGE Obrót S.A. stale doskonali i rozwija nowoczesne i partnerskie metody kontaktu z Klientami. Naszym atutem jest doświadczenie i znajomość  rynku.

Na całym obszarze działania PGE Obrót S.A. znajduje się ponad 80 Biur Obsługi Klienta.
 
- Biura są miejscem, w którym możemy bezpośrednio oraz na partnerskich zasadach kontaktować się z naszymi klientami – mówi Lucjan Beźnicki, dyrektor Departamentu Obsługi Klienta PGE Obrót S. A.

Dzięki takim bezpośrednim kontaktom możemy poznać oczekiwania naszego Klienta i dostosować ofertę Spółki do indywidualnych potrzeb.

Szczegóły stronie internetowej: pge-obrot.pl

PGE Obrót S.A.