Reklama

Dopasuj polisę do aktywności


Polacy planujący wyjechać w tym roku na wakacje za granicę przede wszystkim mają zamiar zwiedzać (82 proc. osób) oraz wypoczywać na plaży lub basenie (68 proc.), wynika z badania przeprowadzonego przez IPSOS na zlecenie Mondial Assistance.

- Wyniki badania „Plany wakacyjne Polaków” pokazują, że tylko 20 proc. planujących wyjechać za granicę ma w planach uprawianie sportu. Jednak nawet, jeśli naszym wakacyjnym celem jest przede wszystkim leniuchowanie na plaży lub zwiedzanie, musimy pamiętać o zakupie polisy. Zasada jest prosta. Polisę przed wyjazdem powinien kupić każdy, ponieważ nieprzewidziane sytuacje zdarzają się wszędzie, niezależnie od miejsca i formy spędzania czasu. Pomoc medyczna za granicą jest zawsze kosztowna i nawet wizyta ambulatoryjna czy prosty zabieg, będzie dotkliwy dla budżetu, a przy poważnych przypadkach medycznych koszty leczenia są wręcz astronomiczne. Kilka lat temu jedna  z naszych klientek poślizgnęła się wchodząc do basenu. Aby nie upaść, złapała się gzymsu i tak niefortunnie złamała palec, że niezbędna była hospitalizacja oraz operacja. Gdyby nie polisa, koszt wakacji wzrósłby diametralnie - mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance.

Czytaj więcej: Dopasuj polisę do aktywności

WIŚNIOWSKI wyprzedza potrzeby klientów już od 30 lat



W tym roku marka WIŚNIOWSKI obchodzi 30-lecie istnienia. Wszystko zaczęło się w sierpniu 1989 roku, kiedy to Andrzej Wiśniowski wymyślił automatycznie otwieraną bramę na pilota, co zrewolucjonizowało rynek. Wyróżnikiem rynkowym marki stała się customizacja produktów, dzięki której klient otrzymuje dokładnie to, czego potrzebuje. Tak jest do dziś. Klienci firmy WIŚNIOWSKI mogą spersonalizować swoją bramę, okna, drzwi i ogrodzenie, mają pewność, że wybierają najwyższą jakość, komfort i bezpieczeństwo. 

Czytaj więcej: WIŚNIOWSKI wyprzedza potrzeby klientów już od 30 lat

Dodatkowe godziny pracy Biur Obsługi Klienta PGE Obrót



W związku z trwającym procesem składania oświadczeń odbiorców końcowych określonych w ustawie o cenach energii elektrycznej, Biura Obsługi Klienta PGE Obrót będą dodatkowo otwarte w najbliższą sobotę 27 lipca w godzinach 8.00-12.00, a w poniedziałek 29 lipca czas pracy Biur Obsługi Klienta zostaje wydłużony do godz. 20.00.

Podmioty spełniające przesłanki z art. 5 ust. 1a pkt. 2-5 ustawy, tj. mikroprzedsiębiorstwa, małe przedsiębiorstwa, szpitale, jednostki sektora finansów publicznych, w tym samorządy mają prawo korzystać w II półroczu 2019 r. z obniżonych cen, jeśli w terminie 28 dni od dnia wejścia w życie znowelizowanej ustawy z dnia 28 grudnia 2018 r. o podatku akcyzowym oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2018 r. poz. 2538; zm.: Dz.U. z 2019 r. poz. 412 i poz. 1210) złożą stosowne oświadczenie, którego wzór określa zał. nr 1 do ustawy.

Czytaj więcej: Dodatkowe godziny pracy Biur Obsługi Klienta PGE Obrót

Grupa OKNOPLAST otrzymała w Wiedniu nagrodę za prężny rozwój biznesowy



Pod koniec czerwca w stolicy Austrii odbył się pierwszy Wiedeński Kongres Okien pod hasłem „Wizjonerstwo w stolarce okiennej”. Podczas wydarzenia jury złożone z ekspertów rynkowych doceniło producentów w trzech kategoriach. Nagroda za dynamiczny i prężny rozwój powędrowała do międzynarodowego przedsiębiorstwa z Polski – Grupy OKNOPLAST.

Czytaj więcej: Grupa OKNOPLAST otrzymała w Wiedniu nagrodę za prężny rozwój biznesowy

Media Expert: Siatkówka w nowych spotach reklamowych!



Media Expert błyskawicznie nawiązał do ostatnich sukcesów polskich siatkarzy i dziś startuje z nową kampanią reklamową. Spoty z siatkówką i plażą w tle promować będą wakacyjne wyprzedaże i specjalne ceny na produkty RTV, AGD oraz tablety i smartfony.

„Takie mecze, jak ostatnia potyczka Polski z Brazylią w pierwszym meczu siatkarskiej Final Six Ligi Narodów, to kwintesencja piękna tej dyscypliny sportowej. Na fali takich właśnie zwycięstw i strategii RTM startujemy dziś z nową kampanią reklamową, w której wykorzystujemy popularność siatkówki i klimat wakacyjnych miesięcy.” – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.

Czytaj więcej: Media Expert: Siatkówka w nowych spotach reklamowych!

PGE Obrót ostrzega przed fałszywymi e-mailami wzywającymi do zapłaty



Po raz kolejny do pracowników PGE Obrót docierają sygnały od osób, które otrzymały fałszywe wiadomości e-mail wzywające do uregulowania rzekomych należności pod rygorem konsekwencji windykacyjnych.
 
Wiadomości przesyłane są z adresów Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Nadawca, podpisujący się jako Michał Sajewicz, wzywa do zapłaty załączonej faktury. W fałszywej wiadomości mowa jest również o konsekwencjach windykacyjnych w przypadku nieuregulowania wskazanych należności. Zgłoszenia dotyczące fałszywych maili Spółka odnotowuje w całej Polsce.

Czytaj więcej: PGE Obrót ostrzega przed fałszywymi e-mailami wzywającymi do zapłaty

KRISPOL rozwija produkcję z elumatec



Kompleksowa, bogata oferta, nowoczesne wzornictwo, wysokiej jakości produkty oraz indywidualne podejście do klienta sprawiły, że KRISPOL stał się jedną z bardziej rozpoznawalnych marek w branży. Producent z Wrześni pod koniec ubiegłego roku poczynił kroki w kierunku rozwoju produkcji zarówno w dziale PCW jak i aluminium.

Czytaj więcej: KRISPOL rozwija produkcję z elumatec

STOLARKA W PIGUŁCE: W oknach i fasadach przyszłość jest już dziś!



Szyby produkujące prąd i emitujące światło, możliwość wyświetlania filmów i stron internetowych na oknie, drzwi otwierane gestem czy osłony regulowane za pośrednictwem smartfona – takie rozwiązania nie śniły się nawet twórcom science fiction. Okazuje się nawet, że to nie są wizje przyszłości, a teraźniejszość świata okienno-drzwiowego, a takie rozwiązania są stosowane w dostępnych w sprzedaży produktach. Najbardziej nowatorskie produkty będzie można zobaczyć podczas Wystawy Innowacji, która odbędzie się w dniach 3-6 października w Warsaw Home Expo!

Czytaj więcej: STOLARKA W PIGUŁCE: W oknach i fasadach przyszłość jest już dziś!

Aluprof z tytułem Budowlanej Marki Roku 2019


Producent systemów aluminiowych po raz kolejny został doceniony przez profesjonalistów branży budowlanej. Dzięki pozytywnej opinii i rekomendacji firm wykonawczych marka Aluprof znalazła się w tegorocznym Rankingu Budowlanych Marek Roku.

Czytaj więcej: Aluprof z tytułem Budowlanej Marki Roku 2019

Klimas Wkręt-met uruchomił platformę sprzedażową e-klimas.com



Firma Klimas Wkręt-met, wiodący polski producent najwyższej jakości technik zamocowań, wprowadziła nowe narzędzie e-commerce dla swoich klientów.

Platforma e-klimas.com to nowoczesne narzędzie informatyczne, dedykowane dla klientów firmy, usprawniające proces zakupowy produktów Klimas Wkręt-met. Jedną z najważniejszych funkcjonalności platformy jest prezentacja bogatej, aktualnej i przejrzyście skategoryzowanej oferty  produktowej wraz z możliwością składania zamówień on-line 24 godziny na dobę.

Czytaj więcej: Klimas Wkręt-met uruchomił platformę sprzedażową e-klimas.com

PETECKI Enterprises na Kongresie Stolarki Polskiej 2019



Kongres Stolarki Polskiej, którego organizatorem jest Związek Polskie Okna i Drzwi, to jedno z  najważniejszych wydarzeń branży stolarki budowlanej. Co roku na evencie pojawia się kilkuset uczestników. Do grona gości zaliczają się głównie właściciele firm z branży stolarki budowlanej, przedstawiciele zarządów, kadra kierownicza oraz wiele osób ze świata biznesowego.

Czytaj więcej: PETECKI Enterprises na Kongresie Stolarki Polskiej 2019

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top