Reklama

Polacy zostali w domach - krajobraz usług assistance w czasach społecznej izolacji



Panująca przez ostatnie tygodnie sytuacja w Polsce i Europie nie skłaniała Polaków do wyjazdów samochodem, wizyt lekarskich czy kontaktu z innymi ludźmi. Jak pokazują dane zebrane przez Mondial Assistance, dotyczące wezwań assistance samochodowego, miniony miesiąc (10.03.-10.04.) pokazał, że Polacy mniej korzystają z samochodów. Pracownicy Centrum Operacyjnego Mondial Assistance odebrali niespełna 50 proc. mniej telefonów z prośbą o pomoc od kierowców korzystających z assistance samochodowego poza granicami kraju i o 30 proc. mniej w Polsce, niż w analogicznym czasie rok wcześniej. Korzystanie z assistance medycznego na terenie Polski spadło o 34 proc., a z assistance domowego o 30 proc., choć ten ostatni serwis jest w bieżącym okresie jedną z najpopularniejszych usług pomocowych.

Czytaj więcej: Polacy zostali w domach - krajobraz usług assistance w czasach społecznej izolacji

Zdrowie poprzez architekturę i design w dobie COVID-19. Schüco w medycznym projekcie badawczym



Na całym świecie trwa walka z wirusem SARS-CoV-2, w której pierwszoplanową rolę odgrywa personel medyczny. Za kulisami rozgrywa się jednak kolejna batalia, która będzie mieć kluczowe znaczenie dla leczenia chorych na przyszłość. Oprócz biochemików i specjalistów od chorób zakaźnych biorą w niej teraz udział także architekci.

Czytaj więcej: Zdrowie poprzez architekturę i design w dobie COVID-19. Schüco w medycznym projekcie badawczym

FlexFire. Hörmann poszerza asortyment produktów przeciwpożarowych



O tekstylną kurtynę przeciwpożarową FlexFire z włókna  szklanego firma Hörmann poszerzyła swoją ofertę produktów przeciwpożarowych. Kurtyna FlexFire znajduje zastosowanie przede wszystkim w obiektach o ograniczonej ilości miejsca nad otworem i po jego bokach. Oferowana jest w klasie szczelności ogniowej nawet E 120.

Czytaj więcej: FlexFire. Hörmann poszerza asortyment produktów przeciwpożarowych

Zostań w domu i bezpiecznie opłacaj rachunki z eFakturą od PGE



Już ponad pół miliona odbiorców skorzystało z wygodnej, elektronicznej formy rozliczeń. Pozwala ona płacić za energię bez wychodzenia z domu, zachowując przy tym pełną kontrolę nad wydatkami. Klientom, którzy skorzystają z tego rozwiązania, PGE Obrót oferuje zniżkę na zakupy w PGE eSklep.

Czytaj więcej: Zostań w domu i bezpiecznie opłacaj rachunki z eFakturą od PGE

MediaMarktSaturn zamknął sklep redcoon.pl



MediaMarktSaturn Polska zamknął z dniem 31. marca sklep internetowy redcoon.pl. Decyzja ta została podjęta po strategicznym zamknięciu tej marki w całej Europie przez jej właściciela  MediaMarktSaturn Retail Group. W Polsce sieć skupia się na wielokanałowym rozwoju i umacnianiu pozycji swojego brandu MediaMarkt.

Czytaj więcej: MediaMarktSaturn zamknął sklep redcoon.pl

ALUPROF głosami klientów otrzymał złote godło w programie Konsumencki Lider Jakości 2020



Firma ALUPROF zajęła I miejsce w kategorii „PROFILE I SYSTEMY Z ALUMINIUM” w programie KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2020. Wyróżnienie to rokrocznie przyznawane jest na podstawie opinii aktywnych konsumentów, co czyni markę najbardziej rozpoznawalną w swoim segmencie.

Czytaj więcej: ALUPROF głosami klientów otrzymał złote godło w programie Konsumencki Lider Jakości 2020

OKNOPLAST z nagrodą TopBuilder dla proekologicznego okna PRISMATIC



Okno PRISMATIC od OKNOPLAST zostało docenione w prestiżowym konkursie TopBulider. Jury konkursu zwróciło uwagę na proekologiczne rozwiązania i perspektywę wielu korzyści. Nagroda jest doskonałą rekomendacją dla wszystkich osób planujących wymianę lub kupno okien w najbliższym czasie.

Czytaj więcej: OKNOPLAST z nagrodą TopBuilder dla proekologicznego okna PRISMATIC

25 lat Schüco w Polsce. Historia sukcesu opartego na partnerstwie



W tym roku mija ćwierć wieku od otwarcia pierwszej siedziby firmy Schüco International Polska, wiodącego dostawcy systemów fasad, okien i drzwi z PVC-U i aluminium. Od tamtej pory światowa marka o ugruntowanej i stabilnej pozycji rynkowej zyskała szerokie uznanie na polskim rynku, dzięki zrównoważonej strategii rozwoju produktu i usług oraz bliskiej współpracy z partnerami – producentami, architektami i inwestorami.

Czytaj więcej: 25 lat Schüco w Polsce. Historia sukcesu opartego na partnerstwie

Podpisz umowę z PGE bez wychodzenia z domu



Klienci PGE Obrót, największego sprzedawcy energii elektrycznej w Polsce, wchodzącego w skład Grupy Kapitałowej PGE, nie muszą wychodzić z domu, by podpisać nową umowę. Coraz więcej osób robi to zdalnie, wykorzystując profil zaufany lub elektroniczny podpis kwalifikowany. 
 

Czytaj więcej: Podpisz umowę z PGE bez wychodzenia z domu

STOLARKA W PIGUŁCE: Forum Branżowe uruchamia akcję #ZOSTANONLINE



Webinarium o nowościach rynkowych na sezon 2020, centrum informacji prawno-księgowej, darmowa dystrybucja miesięcznika online – to tylko kilka z szeregu działań, jakie uruchomiło Forum Branżowe. To jedno z najstarszych mediów w Polsce poświęcone branży stolarki.

Czytaj więcej: STOLARKA W PIGUŁCE: Forum Branżowe uruchamia akcję #ZOSTANONLINE

Hörmann Konsumenckim Liderem Jakości 2020



Tradycja, bezpieczeństwo i jakość warta swojej ceny - takie skojarzenia budzą bramy garażowe firmy Hörmann. Producent ponownie uznany został za lidera jakości w tej kategorii i wyróżniony Złotym Godłem - Konsumencki Lider Jakości 2020.

Czytaj więcej: Hörmann Konsumenckim Liderem Jakości 2020

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top