Reklama

STOLARKA W PIGUŁCE: Branża stolarki podsumuje 2018 r. i pozna makrotrendy



Choć produkcja okien i drzwi w Polsce wzrosła o ponad 4 proc. w 2018 r., to wyniki mogły być znacznie lepsze. Co stanęło na przeszkodzie, by stolarka mogła rozwijać się w szybszym tempie? Więcej na ten oraz inne ważne dla branży tematy usłyszą uczestnicy Forum 100, które odbędzie się już 10 kwietnia w Warszawie.

Czytaj więcej: STOLARKA W PIGUŁCE: Branża stolarki podsumuje 2018 r. i pozna makrotrendy

STOLARKA W PIGUŁCE: Rynek rolet będzie wkrótce wart ponad 92 mld dolarów



Globalna firma badawcza Transparency Market Research przygotowała raport o światowym rynku rolet na lata 2018-2026. Według przewidywań, branżę czekają wzrosty, a najważniejszym rynkiem nadal pozostanie Europa.

Czytaj więcej: STOLARKA W PIGUŁCE: Rynek rolet będzie wkrótce wart ponad 92 mld dolarów

WIŚNIOWSKI na targach MADE expo w Mediolanie. Stolica mody stała się stolicą innowacji



Branża budowlana we Włoszech odpowiada za 9 procent PKB, podobnie wygląda to w innych krajach Unii Europejskiej. Mowa tu więc o olbrzymich kwotach, które są niezwykle ważną częścią krajowych inwestycji – wspomagających rozwój rynku, wzrost gospodarczy i zamożność mieszkańców. Przed branżą budowlaną stoi więc wiele wyzwań i szans. Dlatego też co dwa lata najważniejsi przedstawiciele sektora spotykają w na targach MADE expo w Mediolanie, by dyskutować o przyszłości, trendach technologicznych i wzorniczych, a także wymieniać się doświadczeniami minionych lat. Była to kolejna edycja, na której pojawiły się produkty marki WIŚNIOWSKI, która już od sześciu lat działa na rynku włoskim.

Czytaj więcej: WIŚNIOWSKI na targach MADE expo w Mediolanie. Stolica mody stała się stolicą innowacji

Do 10% rabatu na wybrane okna w ramach promocji marki OKNOPLAST "Przestrzeń na więcej"



18 marca 2019 roku ruszyła wiosenna promocja marki OKNOPLAST pod hasłem „Przestrzeń na więcej”. W ramach inicjatywy klienci mogą kupić stolarkę okienną najwyższej jakości w okazyjnej cenie, nawet do 10 proc. taniej, zapewniając sobie jeszcze więcej komfortu i funkcjonalności w pomieszczeniach. Akcja obejmuje wszystkie systemy okienne marki i potrwa do 12 kwietnia bieżącego roku.

Czytaj więcej: Do 10% rabatu na wybrane okna w ramach promocji marki OKNOPLAST "Przestrzeń na więcej"

Stolarka na obcasach. O pracę w branży zapytaliśmy ekspertki


Według danych udostępnionych przez GUS rośnie liczba kobiet zatrudnionych w sektorze budownictwa. Wciąż jednak branża jest zdominowana przez mężczyzn. Jakie są największe wyzwania, a co daje najwięcej satysfakcji kobietom, które wybrały tę ścieżkę kariery? Zapytaliśmy ekspertki.

Badania pokazują, że współczynnik aktywności ekonomicznej i poziomu wykształcenia kobiet i mężczyzn w Polsce się wyrównał. Dziś wyższym wykształceniem może się pochwalić podobna liczba kobiet i mężczyzn. W branży budowlanej wciąż jednak widać dominację mężczyzn, którzy według danych GUS stanowią 92% całego sektora, sytuacja na rynku się jednak zmienia. Dziś kobiety również są właścicielkami firm, zasiadają w zarządach spółek, obejmują wysokie stanowiska kierownicze czy są świetnymi fachowcami pomagającymi na co dzień wybierać stolarkę klientom.

Czytaj więcej: Stolarka na obcasach. O pracę w branży zapytaliśmy ekspertki

Głosuj na produkty VALVEX w plebiscycie POLECANE PRZEZ POLSKICH INSTALATORÓW!



Już dziś rozpoczęło się głosowanie i zarazem emocjonująca rywalizacja o tytuł Polecane Przez Polskich Instalatorów! Plebiscyt organizowany jest przez Ogólnopolskie Stowarzyszenie Firm Instalacyjnych i ma na celu wyłonić produkty, charakteryzujące się wysoką jakością, solidnością, innowacyjnością, zgodnością z obowiązującymi normami oraz nowatorskimi rozwiązaniami.

Czytaj więcej: Głosuj na produkty VALVEX w plebiscycie POLECANE PRZEZ POLSKICH INSTALATORÓW!

Grupa OKNOPLAST weźmie udział w targach pracy Jobicon w Krakowie



12 marca w Krakowie odbędą się targi pracy Jobicon. Odwiedzający będą mieli okazję poznać oferty zatrudnienia pracodawców z całego regionu, a także wziąć udział w licznych wykładach i szkoleniach. Wśród prezentujących swoją ofertę rekrutacyjną firm znalazł się czołowy europejski producent okien i drzwi PVC, Grupa OKNOPLAST, która w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje nowych pracowników.

Czytaj więcej: Grupa OKNOPLAST weźmie udział w targach pracy Jobicon w Krakowie

KRISPOL udostępnia wygodny eSklep do zamawiania swoich bram



Branża stolarki otworowej otwiera się na nowe rozwiązania. Chcąc zapewnić Partnerom komfortowe warunki pracy, firma KRISPOL uruchomiła eSklep do ofertowania i zamawiania flagowych produktów marki, czyli bram segmentowych, napędów i akcesoriów.

Narzędzia internetowe zmieniły charakter codziennej pracy handlowca i projektanta. Dotąd, aby ofertować czy składać zamówienie niezbędne było oprogramowanie zainstalowane na komputerze. Teraz wystarczy do tego dowolna przeglądarka internetowa. Logika zamawiania oraz prosty i czysty interfejs znacznie ułatwi codzienną pracę w biurach sprzedaży, salonach stolarki, na terenie inwestycji czy nawet w zaciszu własnego domu.

Czytaj więcej: KRISPOL udostępnia wygodny eSklep do zamawiania swoich bram

STOLARKA W PIGUŁCE: Kryzys w firmie Drutex



W połowie lutego media obiegły sensacyjne informacje dotyczące firmy Drutex, w której powstał poważny konflikt właścicielski pomiędzy członkami rodziny. Strony tego sporu przerzucają się oświadczeniami, w których przedstawiają swoje racje. O co tak naprawdę chodzi w całym zamieszaniu wokół spółki?

Czytaj więcej: STOLARKA W PIGUŁCE: Kryzys w firmie Drutex

Mocne wejście Aluprof w nowy rok



Wyznaczenie nowych rynków sprzedaży, rozwój w segmencie budownictwa indywidualnego w USA oraz sukces na międzynarodowych Targach BAU – marka Aluprof narzuciła dynamiczne tempo w pierwszych tygodniach nowego roku. Główny kierunek działań spółki z Bielska-Białej to eksport, a planowany wzrost sprzedaży w 2019 r. ma wynieść ponad 100 mln zł.

Czytaj więcej: Mocne wejście Aluprof w nowy rok

PGE Obrót patrzy w stronę klienta przyszłości



Spółka zajmująca się w GK PGE sprzedażą energii do odbiorców końcowych konsekwentnie stawia na digitalizację. Powołała projekt Klient 2.0, który zakłada m.in. jeszcze większe czerpanie z wiedzy i innowacyjnego potencjału pracowników..

Projekt Klient 2.0. pomaga koordynować wszystkie inicjatywy z takich obszarów jak e-commerce, rozwój kanałów zdalnych czy automatyzacja procesów sprzedażowych, rozliczeniowych i obsługowych. Ponadto pozwoli jeszcze lepiej przygotować Spółkę na nowe wyzwania w zakresie budowania produktów, podejścia do sprzedaży i obsługi tzw. klienta przyszłości.

Czytaj więcej: PGE Obrót patrzy w stronę klienta przyszłości

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top