Reklama

Kanały zdalne PGE pracują na pełnych obrotach



Ponad 130 tysięcy odebranych połączeń, 50 tysięcy udzielonych odpowiedzi na wiadomości mailowe i 14 tysięcy umów realizowanych w trybie zdalnym. Po ponad miesiącu wyłącznie zdalnej obsługi klienta tak wyglądają statystyki w PGE Obrót, spółce należącej do Grupy Kapitałowej PGE.

Czytaj więcej: Kanały zdalne PGE pracują na pełnych obrotach

Ponad 2,3 mln Polaków skorzystało z assistance w 2019 roku



Po raz dziewiąty opublikowano wyniki badania Rynek usług assistance widziany oczami klientów zrealizowanego przez Ipsos na zlecenie Mondial Assistance. Jak wynika z badania, w 2019 roku z assistance skorzystało ponad 2,3 mln konsumentów. Świadomość usług assistance wynosi 75 proc.

Czytaj więcej: Ponad 2,3 mln Polaków skorzystało z assistance w 2019 roku

Systemy ALUPROF nagrodzone statuetką TOPBUILDER 2020



Jedne z najbardziej prestiżowych nagród budowlanych zostały rozdane. Pośród tegorocznych laureatów znalazł się także producent systemów aluminiowych ALUPROF z Bielska-Białej. W konkursie organizowanym przez wydawnictwo Builder wyróżniono system ściany elementowej, słupowo-ryglowej MB-SE80 MLT, zaprojektowany na potrzeby realizacji Mennica Legacy Tower oraz system rolet nadstawnych SKB STYROTERM.

Czytaj więcej: Systemy ALUPROF nagrodzone statuetką TOPBUILDER 2020

Grupa OKNOPLAST i Szpital Uniwersytecki w Krakowie łączą siły w walce z COVID-19



Grupa OKNOPLAST włącza się w walkę z pandemią koronawirusa i rozpoczyna współpracę ze Szpitalem Uniwersyteckim w Krakowie. Firma pomoże rozwinąć działalność laboratorium diagnostycznego, tak, by testy na COVID-19 mogły być wykonywane przez całą dobę co pozwoli zwiększyć ilość wykonywanych testów trzykrotnie.

Czytaj więcej: Grupa OKNOPLAST i Szpital Uniwersytecki w Krakowie łączą siły w walce z COVID-19

FlexFire. Hörmann poszerza asortyment produktów przeciwpożarowych



O tekstylną kurtynę przeciwpożarową FlexFire z włókna  szklanego firma Hörmann poszerzyła swoją ofertę produktów przeciwpożarowych. Kurtyna FlexFire znajduje zastosowanie przede wszystkim w obiektach o ograniczonej ilości miejsca nad otworem i po jego bokach. Oferowana jest w klasie szczelności ogniowej nawet E 120.

Czytaj więcej: FlexFire. Hörmann poszerza asortyment produktów przeciwpożarowych

PGE Obrót ostrzega przed fałszywymi SMS-ami



PGE Obrót, spółka z Grupy Kapitałowej PGE, zajmująca się sprzedażą energii do odbiorców końcowych, prosi Klientów o ostrożność i zachowanie czujności w związku z wystąpieniem przypadków podszywania się pod PGE i rozsyłania fałszywych wiadomości z informacją o demontażu układu pomiarowego spowodowanego rzekomo nieuregulowanymi płatnościami.

Czytaj więcej: PGE Obrót ostrzega przed fałszywymi SMS-ami

Zostań w domu i bezpiecznie opłacaj rachunki z eFakturą od PGE



Już ponad pół miliona odbiorców skorzystało z wygodnej, elektronicznej formy rozliczeń. Pozwala ona płacić za energię bez wychodzenia z domu, zachowując przy tym pełną kontrolę nad wydatkami. Klientom, którzy skorzystają z tego rozwiązania, PGE Obrót oferuje zniżkę na zakupy w PGE eSklep.

Czytaj więcej: Zostań w domu i bezpiecznie opłacaj rachunki z eFakturą od PGE

Polacy zostali w domach - krajobraz usług assistance w czasach społecznej izolacji



Panująca przez ostatnie tygodnie sytuacja w Polsce i Europie nie skłaniała Polaków do wyjazdów samochodem, wizyt lekarskich czy kontaktu z innymi ludźmi. Jak pokazują dane zebrane przez Mondial Assistance, dotyczące wezwań assistance samochodowego, miniony miesiąc (10.03.-10.04.) pokazał, że Polacy mniej korzystają z samochodów. Pracownicy Centrum Operacyjnego Mondial Assistance odebrali niespełna 50 proc. mniej telefonów z prośbą o pomoc od kierowców korzystających z assistance samochodowego poza granicami kraju i o 30 proc. mniej w Polsce, niż w analogicznym czasie rok wcześniej. Korzystanie z assistance medycznego na terenie Polski spadło o 34 proc., a z assistance domowego o 30 proc., choć ten ostatni serwis jest w bieżącym okresie jedną z najpopularniejszych usług pomocowych.

Czytaj więcej: Polacy zostali w domach - krajobraz usług assistance w czasach społecznej izolacji

ALUPROF głosami klientów otrzymał złote godło w programie Konsumencki Lider Jakości 2020



Firma ALUPROF zajęła I miejsce w kategorii „PROFILE I SYSTEMY Z ALUMINIUM” w programie KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2020. Wyróżnienie to rokrocznie przyznawane jest na podstawie opinii aktywnych konsumentów, co czyni markę najbardziej rozpoznawalną w swoim segmencie.

Czytaj więcej: ALUPROF głosami klientów otrzymał złote godło w programie Konsumencki Lider Jakości 2020

Zdrowie poprzez architekturę i design w dobie COVID-19. Schüco w medycznym projekcie badawczym



Na całym świecie trwa walka z wirusem SARS-CoV-2, w której pierwszoplanową rolę odgrywa personel medyczny. Za kulisami rozgrywa się jednak kolejna batalia, która będzie mieć kluczowe znaczenie dla leczenia chorych na przyszłość. Oprócz biochemików i specjalistów od chorób zakaźnych biorą w niej teraz udział także architekci.

Czytaj więcej: Zdrowie poprzez architekturę i design w dobie COVID-19. Schüco w medycznym projekcie badawczym

25 lat Schüco w Polsce. Historia sukcesu opartego na partnerstwie



W tym roku mija ćwierć wieku od otwarcia pierwszej siedziby firmy Schüco International Polska, wiodącego dostawcy systemów fasad, okien i drzwi z PVC-U i aluminium. Od tamtej pory światowa marka o ugruntowanej i stabilnej pozycji rynkowej zyskała szerokie uznanie na polskim rynku, dzięki zrównoważonej strategii rozwoju produktu i usług oraz bliskiej współpracy z partnerami – producentami, architektami i inwestorami.

Czytaj więcej: 25 lat Schüco w Polsce. Historia sukcesu opartego na partnerstwie

Tematy pokrewne

KONTAKT

pisz na adres: redakcja<@>newss.pl

Skuteczna dystrybucja informacji prasowych od 2008 roku. Usługa press box gwarantuje publikacje komunikatów w wielu portalach. Minimum kilkadziesiąt gwarantowanych publikacji każdej informacji prasowej w odpowiednio sprofilowanych serwisach. Wyjątkowo korzystne warunki współpracy. Kontakt: redakcja<@>newss.pl

Top